אירוע חריג

משפחה חרדית הורדה מטיסה: "מסריחים"

זוג חרדי מדטרויט הורדו מטיסת אמריקן איירליינס לאחר שנטען בפניהם שכמה מהנוסעים התלוננו על ריח גוף. הזוג טוען בתגובה כי לא הייתה לכך כל סיבה מלבד אנטישמיות (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הזוג אדלר (צילום: יוסי אדלר)

מקרה חריג ומוזר בטיסת אמריקן איירליינס: יוסי אדלר, יהודי חרדי בן 36, העובד כיועץ עסקי ואשתו ג'ני יחד עם התינוקת בת השנה וחצי, אולצו לרדת מהמטוס בנמל התעופה של מיאמי בדרכם לביתם במישיגן, בטענה ש"כמה נוסעים התלוננו שיש לכם ריח גוף"

משפחת אדלר, ששבה מחופשה בפלורידה, התחננה להישאר על המטוס כדי לחזור לשמונת ילדיהם שממתינים להם אך הצוות התעקש והם הורדו מהמטוס למרות שהציעו אף לרסס את עצמם בדיאודורנט.

אדלר האשים את החברה באנטישמיות ואמר כי הנושא לא היה היגיינה אישית אלא יותר העובדה שהוא חובש כיפה שחורה. אדלר טען כי הם מתקלחים כל בוקר כך שהטענה על ריח היא מוזרה.

הזוג הושפל לטענתו גם לאחר שירד מהמטיסה כשעובדי הקרקע של החברה סתמו את האף בהפגנתיות כשהם התקרבו אליהם כדי להדגיש עד כמה הם "מסריחים".

אדלר הקליט את שיחתו עם אנשי צוות הקרקע באמצעות מכשיר הסלולר, אולי כדי שיוכל לתבוע את חברת התעופה. הוא אמר, על פי ההקלטה: "יש סיבה דתית לכך שאתם מורידים אותי מהטיסה. איין לנו ריח גוף, אוקיי? לאף אחד אין ריח גוף".

בהמשך נשמע איש צוות קרקע שאמר: "עכשיו אמרת לי שמסיבות דתיות אינך מתקלח. זה לא מה שאמרת?"

אדלר השיב: "לא אמרתי זאת. אני מתקלח כל בוקר. הורדתם אותי מהטיסה בגלל טיסות דתיות".

אדלר סיפר בראיון לרשת NBC: "אחד העובדים אמר, 'אתם, האורתודוכסים, אף פעם לא מתקלחים'. זה מה שהוא אמר לי. הוא חשב שאנחנו לא מתרחצים. אני עונה לו: 'זה אבסורד'".

"הביכו את אשתי לפני מאות אנשים מפני שמישהו אמר שיש לנו ריח גוף", הוסיף אדלר. "אני רק רוצה שמישהו יגיד לנו את האמת. מה קרה"?

המזוודות של משפחת אדלר נשלחו בטיסה והם נותרו ללא ציוד בסיסי. חברת התעופה הזמינה לבני המשפחה חדר במלון, נתנה להם שוברים לארוחות והודיעה להם שיוכלו לטוס למחרת, כשהם מבהירים להם שהם "מצפים שהבעיה תפתר עד מחר".

תגובת "אמריקן איירליינס": "משפחת אדלר התבקשה לרדת מהטיסה לאחר שכמה נוסעים, וכן כמה מאנשי צוות האוויר, התלוננו שנודף מהם ריח רע. סיפקנו למשפחה מלון וארוחות והיא שבה למחרת לדטרויט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר