בחירות 2019

דיווח: מאמצים לאיחוד בין בני גנץ ובוגי יעלון

בני גנץ ובוגי יעלון לקראת ישורת אחרונה של איחוד ביניהם - במטרה להודיע על כך עוד לפני יום שלישי הקרוב. במקביל, נמשכים המאמצים לצרף גם את גבי אשכנזי (חדשות, פוליטי)

בני גנץ (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

לקראת השקת קמפיין הבחירות של 'חוסן לישראל', ביום שלישי הקרוב, פועל בני גנץ, יו"ר המפלגה, להגיע להסכם איחוד עם משה בוגי יעלון, יו"ר תל"מ, כך מדווח יובל קרני ב'ידיעות אחרונות'.

לפי הדיווח, גנץ ויעלון קיימו מספר מםגשים ביניהם וסיכמו עקרונית על איחוד ביניהם. יעלון דרש כי גנץ יתחייב לא לשבת בבמשלת נתניהו, ולפי הדיווח, גנץ הבהיר כי הוא מתכוון להתמודד בעצמו על ראשות הממשלה מול נתניהו.

כעת, כך לפי גורמים המקורבים לשניים, גנץ ויעלון עושים מאמץ לסיים את המשא ומתן ולהציגו לקראת האירוע הרשמי הראשון של 'חוסן לישראל'.

בתוך כך, גנץ מקווה לצרף אליו גם את גבי אשכנזי, שעדיין מתלבט בין גנץ ללפיד אך לפי הדיווח של אמנון אברמוביץ ב'חדשות 12', הוא מעדיף להצטרף לאיחוד גדול.

עוד דווח ב'ידיעות' כי האיש הקרוב ביותר לגנץ הוא חילי טרופר מירוחם, הנחשב לאיש חינוך ושימש בעבר כיועצו של שי פירון, שר החינוך לשעבר. טרורפ כותב בימים אלה את נאומו הראשון של גנץ.

ממפלגת "חוסן לישראל" נמסר בתגובה: "כרגע אין חדש".

בתוך כך, יו"ר 'הימין החדש' השר נפתלי בנט אמר אתמול כי גנץ הוא בחור טוב אך תקף אותו ואמר כי "השאלה היא מי יהיה בקבינט לצד נתניהו: גנץ או בנט. גנץ כשלעצמו הוא איש טוב, אבל תפיסת התיקו שלו מסוכנת לישראל".

ממפלגת 'חוסן לישראל' אמרו בתגובה כי "מי שנכנע ומעביר מזוודות כסף לחמאס - עדיף שישתוק".

ממפלגת 'הימין החדש' נמסר בתגובה: "גנרל ה'תיקו' שמעדיף את חיי האויב על פני חיי הגולנצ'יקים, מוטב שימשיך לצייץ, כי לנצח הוא לא יודע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר