היום שאחרי

נתניהו מגיב: "נסראללה מצוי במבוכה גדולה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לראיון של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ששבר אמש שתיקה: "הוא מצוי במבוכה גדולה. יש לו סיבות טובות לא לרצות להרגיש את נחת זרוענו" (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
נסראללה, אמש (צילום מסך)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) לראיון של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, ששבר שתיקה ארוכה.

בפתח ישיבת הממשלה אמר נתניהו:"אתמול נסראללה שבר שתיקה. הוא מצוי במבוכה גדולה בגלל שלוש סיבות: ראשית, בגלל ההצלחה הכבירה שלנו במבצע "מגן צפוני". הוא ואנשיו השקיעו מאמץ אדיר בנשק ההפתעה של המנהרות החודרות, כולל חפירתן, בניגוד לדבריו, בשנים האחרונות ובחודשים האחרונים. בתוך שישה שבועות שללנו ממנו לחלוטין את הנשק הזה.

"שנית, נסראללה מצוי במבוכה בגלל מצוקה כספית. המדיניות שקידמנו לחידוש הסנקציות על איראן היא מדיניות שאומצה על ידי הנשיא טראמפ בצורה בהירה וחדה, פוגעת קשות במקורות המימון של איראן וגרורותיה ובראשן החיזבאללה".

"שלישית, נסראללה מצוי במבוכה בגלל הנחישות שלנו", הוסיף ראש הממשלה.

נתניהו סיים את דבריו: "מול חיזבאללה ניצב כוח המחץ הקטלני של צה"ל. ותאמינו לי, לנסראללה יש סיבות טובות לא לרצות להרגיש את נחת זרוענו".

כזכור, בראיון אמש אמר נסראללה: ""הישראלים מחכים לתשובה שלי אם המנהרות שלנו, ואני לא אתן להם את הסיפוק הזה. אני לא חייב להגיד שאני או חיזבאללה חפרנו את המנהרות הללו. אנחנו מעדיפים תמיד לשמור על עמימות ביטחונית. ישראל טוענת שצד כלשהו חפר את המנהרות אבל אין לה הוכחה לכך ואין סיבה שניתן לה תשובה".

לדבריו, "אחת המנהרות שנחשפו היא בת 13 שנים, וזה בתוך שטח ישראל. כלומר המודיעין הישראלי והטכנולוגיה הישראלית לא עלתה על קיום המנהרה הזאת בתוך השטח שלה. אני יכול לאשר שחלק מהמנהרות היה לפני מלחמת 2006".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר