חזנות בג'ינס

מה הקשר בין צ׳ולנט ובירה קרה לחזנות?

בנו של 'מחייה החזנות' ד"ר מרדכי סובול, המנצח אופיר סובול מחייה אף הוא את החזנות עם קטעי חזנות קלה וגם עם טשולנט מהביל ובירה קרה שיוגשו לבאי הקונצרט (חזנות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: דף הפייסבוק של אופיר סובול)

לראשונה בליל שישי גם תרבות וטושלנט בירה: המנצח והמעבד אופיר סובול, לקח את המושכות של 'אנסמבל יובל' לאחר פטירתו במפתיע של אביו ד"ר מרדכי סובול כעת הוא מראה שהוא לקח ברצינות גם את שאיפותיו של אביו להחיות את החזנות כשהוא משיק סדרת קונצרט חזנות ייחודי שמכוון דווקא לכאלה שאינם חובבי חזנות דגולים במיוחד.

הקונצרט החדש "חזנות בג'ינס" משלב בין קטעי חזנות קלים ומוזיקה חסידית עם תזמורת סימפונט רעננה לצד הגשה צעירה ומרעננת של קובי אריאלי כשבסיומו של הערב, שייערך ב'ליל שישי' ייפגשו המשתתפים יחד עם החזנים והמנצח לטשולנט מהביל ובירה קרה.

חלק ממטרת הקונצרט היא גם חשיפת "חזני דור העתיד" על פי הגדרתו של סובול. מדובר בחזנים מקצועיים במיוחד, שעדיין לא התפרסמו בעולם החזנות והקונצרט ייתן להם חשיפה ובמה מכובדת ומתאימה.

בראיון שנערך בתכנית 'המבקר' של נתנאל לייפר ב'כיכר השבת' סיפר סובול כי מדובר ברעיון ישן של אביו שפעל בשנות ה-90 אותו הוא מתכוון להחיות, "זה יהיה אירוע לא ארוך במיוחד עם תזמורת ענקית של 30 נגנים בגוון סימפוני, ואני קורא לצעירים לבוא וליהנות", אמר סובול.

בן בנעלי אב: צפו בראיון המלא עם אופיר סובול

כדי להביא קהל צעיר, מחירי הכרטיסים למופע החדש שכוללים גם את מפגש הטושלנט והבירה זולים יחסית ומתאימים לכל כיס.

המופע ייערך ב-21.2.19 באולם צוקר בהיכל התרבות בתל אביב, כשאת הכרטיסים ניתן לרכוש דרך אתר האינטרנט של יובל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר