'לא תפונו שוב'

הקרב על קולות המתנחלים: נתניהו - ב'נתיב האבות'

בניסיון לשמור את הקולות הרבים שקיבל פעם בישובים שביהודה ושומרון, שלא יערקו לתנועת 'הימין החדש' של בנט ושקד, הגיע ראש הממשלה לבקר בשכונה שפונתה בעבר. צפו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך Benjamin Netanyahu בפייסבוק. תמונות: דוברות מועצת גוש עציון )

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שני) לביקור אצל המשפחות שפונו מבתיהם בשכונת 'נתיב האבות' בגוש עציון.

כזכור, לפני כחצי שנה פונו עשרות מתיישבים מבתיהם בשכונה שהוקמה בישוב אלעזר, זאת בעקבות החלטת בג"ץ, שנענה בכך לעתירת

כעת, כחודשיים וחצי לפני הבחירות הכלליות, הגיע כאמור נתניהו, יו"ר הליכוד, לבקר את בשכונה שפונתה, כחלק מהקרב שניטש בינו לבין תנועת 'הימין החדש' של בנט ושקד על קולות הימין.

בעבר הליכוד קיבל כזכור קולות רבים בישובים שביהודה ושומרון, והמאמץ שנתניהו עושה לאחרונה הוא במטרה שהם לא יערקו למפלגות הימין השונות.

"ככל שהדבר תלוי בי", התחייב היום נתניהו בביקורו, "לא תהיה עוד עקירת יישובים או הפסקת יישובים, אלא ההפך הגמור. חזרנו למולדתנו כדי להישאר. ארץ ישראל שלנו, ותישאר שלנו".

לדבריו, "שואלים אותי כל הזמן איך אתה עומד בכל החקירות והמתקפות על המשפחה שלך. אני עומד בזה בזכות המקום הזה; תחושת השליחות שיש לכם. חזרנו למולדת, לנתיב האבות. אברהם, יצחק ויעקב עברו פה. אנחנו פה 3000 שנה, חזרנו לארץ ולמולדת".

את פינוי השכונה בה הוא יושב, ניסה נתניהו להסביר: "קרתה לנו תקלה, אנחנו מדינת חוק, כפופים להחלטות בג"צ ונקבע מה שנקבע. הבית שהילד הזה גדל בו נחרב, אבל אנחנו לא מוכנים יותר ולכן אנחנו בונים את השכונה החדשה הזו. לילדים האלה יהיו בתים כאן. לא חזרנו אחרי מסע של אלפי שנים כדי שיעקרו אותנו מכאן- אף אחד לא יעקור אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר