אלפי סיפורים ונהג אחד:

תחרות הנהג שלנו מגיעה לישורת האחרונה ואתם מצביעים מי יהיה הנהג שיזכה בתואר

אחרי שריגשו מאות אנשים עם סיפורים מעוררי השראה, תשעת נהגי אגד עולים לגמר וממתינים להכרעתכם לקראת הגמר הגדול >> זו ההזדמנות שלכם להכריע מי יהיה הנהג שיזכה בתואר "הנהג שלנו" לשנת 2018, כשעל הדרך תוכלו לזכות בפרסים שווים >> הישורת האחרונה לפני הגמר הגדול

צי הרכבים החשמליים של אגד (צילום: יח"צ)

שבועות ספורים לאחר שהתחיל, מבצע "הנהג שלנו" של אגד המתקיים זו השנה הרביעית ברציפות, ממשיך להפתיע וכעת עומד בישורת האחרונה לקראת הכרזה על הנהג המנצח. מאז שהתחיל, אלפי סיפורים אישיים זרמו למערכת וריגשו את הקוראים עם עדויות על נהגים מעוררי השראה. מתוך מאות נהגי אגד, תשעה נהגים הגיעו לשלב הגמר שיוכרע על ידכם בימים הקרובים. הסיפור המנצח יזכה את הנהג בתואר "הנהג שלנו" ויוכל לזכות אתכם בפרסים שווים.

מתוך אלפי הסיפורים שזרמו בשבועות האחרונים וחשפו את פניהם היפות של נהגי אגד ברחבי הארץ, צוות השופטים החליט – לאחר התלבטויות וקושי בלתי מבוטל – על תשעה נהגים שיעלו לגמר התחרות ויתמודדו על תואר הנהג שלנו. תשעת הנהגים שנבחרו בידי צוות השיפוט של אגד, נהגו באופן מרגש שהותיר חותם של השראה על הנוסעים השונים. הנהגים שעלו לשלב הגמר וממתינים להכרעה שלכם, הם עודד אהרון, דוד עמר, תמיר דוידוביץ, מוטי פוקס, משה קב, שלומי בן סימון, איתן מור, איהאב סלאימה ודניאל יצחקי.

כל תשעת הנהגים הינם בעלי ותק של שנים רבות, חלקם עובדים עשרות שנים באגד. מתוך תשעת הנהגים שעלו לשלב הגמר, הנהג עם תקופת הותק הקצרה ביותר ברשימה הוא שלומי בן סימון שעובד "רק" 14 שנה באגד, ואילו תקופת הותק הארוכה ביותר היא 39 שנים ששייכת לנהגים עודד אהרון ואיתן מור. מאחורי כל נהג עומד סיפור אישי ששבה את לב השופטים והביא אותו לקו הסיום של המבצע. בין השורות של הסיפורים שהגיעו לקו הגמר, ניתן לראות נהגים בעלי רגישות גבוהה שמעבר לתפקידם הרשמי להוביל אנשים ממקום למקום, הם רואים בתפקיד הזדמנות להוכיח אנושיות, רגש ואמפתיה. דברים שהם מעבר לתפקיד.

זו ההזדמנות שלכם להכריע מי יהיה הנהג שיזכה בתואר "הנהג שלנו" לשנת 2018. תשעת הנהגים שהגיעו לקו הסיום ממתינים להכרעה שלכם שתגלה מי יגיע לגמר הגדול עם הסיפור המרגש ביותר. מוזמנים להכריע מי יהיה הנהג הזוכה ועל הדרך לזכות במגוון פרסים שווים.

באפשרותכם עוד להשפיע, כנסו לכאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר