ביקורת בונה

אריה דרעי יפחית ראיונות בנושאי דת ומדינה

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יפחית את הראיונות וההודעות לתקשורת בנושאי דת ומדינה, בניסיון להבליט את המצע החברתי וכך אולי להחזיר את הפריפרייה למפלגה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 )

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יפחית את הראיונות וההודעות לתקשורת בנושאי דת ומדינה, בניסיון להבליט את המצע החברתי של המפלגה וכך אולי להחזיר את הפריפרייה להצביע לש"ס, כך אומר בכיר במפלגה בשיחה עם "כיכר השבת".

במוצאי השבת האחרונה ראשי המפלגות החרדיות מיהרו לפרסם הודעות גינוי לעבודות שבוצעו בשבת קודש במסגרת הקמת 'גשר יהודית' בתל אביב. היחיד שנמנע מלפרסם הודעה היה אריה דרעי, שסירב להתייחס לנושא גם לשאלות עיתונאים.

"זה היה מכוון" אומר בכיר בש"ס ל"כיכר השבת": "אריה מנסה להדחיק את התדמית של 'ש"ס החרדית' ולחזור לימי 'ש"ס העממית', לדבר על הנושאים החברתיים ופחות על נושאי דת, שלא כל ראיון יעסוק בשבת, רפורמים, גיורים וכותל".

יצוין כי בשנה האחרונה נשמעה לא מעט ביקורת פנימית בש"ס על העובדה שאת קולו של דרעי ובכירי ש"ס שמעו רק בנושאי דת ומדינה.

כך לדוגמא התבטא ח"כ יעקב מרגי בראיון ל'כיכר בכנסת': "ש"ס מדברת יותר מדי רק חרדי. אני לא אומר שלא צריכה להיות חרדית, אבל צריך לדבר גם לציבור שבשדות. אנחנו לא מדברים על מה שאנחנו עושים. מה שומעים אותנו? גיוס, שבת, גיור ומרכולים. אנחנו רק שם? אנחנו צריכים לחזור לדבר לעם שבשדות".

מלשכת אריה דרעי לא נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר