"פיאמנדי": מנדי פיאמנטה מציג סינגל בכורה

הזמר מנדי פיאמנטה משיק את סינגל הבכורה שלו שהלחין בעצמו ובעיבודם של הצמד דניאל קפלר ואיאן פרייטור. פיאמנטה הצעיר הוא בנו של המוזיקאי אבי פיאמנטה (קליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הזמר והיוצר מנדי פיאמנטה מציג את סינגל הבכורה "יש כאן" ומקדיש אותו לאשתו הטריה, ואכן את השיר הוא ביצע בפעם הראשונה ביום חתונתם.

לשיר אותו כתב והלחין בהפקתו של דניאל קפלר הוא צירף את הבמאי הבינלאומי דניאל פינקלמן שהפיק עבורו קליפ מרשים שצולם בניו יורק.

מנדי (24) נחשב ליורש העצר בשושלת המוזיקלית המלכותית של משפחת פיאמנטה וכבר מגיל צעיר סומן ככוכב המשפחתי הבא אחרי האבא אבי והדוד יוסי פיאמנטה.

פיאמנטה או כפי שמכנים אותו בתעשייה "פיאמנדי" עובד בשנים האחרונות בעיקר מאחורי הקלעים של המוזיקה היהודית הבינלאומית, ככותב ומלחין לענקי הזמר.

זאת למרות ילדות מזהירה שכללה הופעות לצד אביו ודודו וזכייה בתחרות הכישרונות Jewish star עם שיר שכתב והלחין כשהוא בן 15 בלבד.

לאחר הפסקה של כמה שנים שבהן הספיק להוציא הסמכה לרבנות ושחיטה, התחתן והפך לאב טרי הוא הרגיש שהגיע הזמן לתת לכוכב שבו לפרוץ, הוא החל להופיע בחתונות ואירועים וכעת הוא מוציא את סינגל הבכורה "יש כאן" לקראת אלבומו הראשון שיצא בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר