צפו בתיעוד

המשטרה חשפה מפעל לזיוף מותג קפה

מכונות לקלייה, טחינה ואריזה וטונות של פולי קפה נמצאו אמש בפשיטת המשטרה על מחסן במושב זימרת בו איתרו מפעל לזיוף אחד ממותגי הקפה המובלים במדינה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

מידע מודיעיני הוביל אמש את בלשי מג"ב לחיפוש במשק במושב זימרת שבמועצה האזורית שדות נגב. השוטרים שחיפשו במחסן במשק איתרו מפעל לייצור וזיוף קפה ממותג מוכר. בפשיטה על המחסן אותרו 3 חשודים מתוכם שני חשודים שנעצרו בחודש מרץ אשתקד בחשד לזיוף וייצור של אותו מותג הקפה במפעל לא חוקי שהקימו במושב הודיה. נגד השניים עוד מתנהל הליך פלילי על החשדות מאשתקד.

על פי החשד השניים חברו לחשוד השלישי, תושב המועצה האזורית שדות נגב, בעל המפעל המייבא כחוק פולי קפה לייצור מותג פרטי של קפה. יחד שלושתם על פי החשד ייצרו וזייפו בניגוד לחוק את המותג המוכר במטרה למכור את שקיות הקפה לחנויות.

בחיפוש במפעל נמצאו מכונות לקלייה, טחינה ואריזה של קפה בשווי של מאות אלפי שקלים, מאות ק"ג של קפה טחון לפני אריזה, טונות של פולי קפה שיובאו מחו"ל ואלפי שקיות מזויפות של מותג הקפה המוכר.

כאמור הציוד הוחרם ו- 3 החשודים, תושב המועצה שדות נגב בשנות ה- 50 לחייו ושני החשודים הנוספים תושבי אשדוד ואשקלון בשנות ה- 40 לחייהם נעצרו והיום הוארך מעצרם בבית משפט השלום באשקלון בשלושה ימים עד יום חמישי.

מדובר בפעם השנייה השנה שבמשמר הגבול פושטים על מפעל לזיוף קפה ומסכלים שיווק של אלפי שקיות קפה מזויפות של מותג מוכר. ב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר