הטרגדיה בקהילה

נרצחה? שרה גולדמן ע"ה בת 16 ממנצ'סטר

הנערה החרדית, שנמצאה ללא רוח חיים במבנה נטוש, היתה תלמידה בבית הספר 'יבנה - דוד המלך' • "היתה תלמידה בעלת מידות טובות. כולם בביה"ס יתגעגעו אליה מאד" (עולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
כיתה בבית ספרה של המנוחה. למצולמות אין קשר לכתבה (צילום: King David High School)

הבוקר (שלישי) דיווחנו ב'כיכר השבת' על מותה המזעזע של נערה חרדית במנצ'סטר שבבריטניה, כעת מגיעים הפרטים על הנערה וחקירת מותה.

שרה גולדמן, זהו שמה של הנערה, שגופתה נמצאה במבנה נטוש במחוז מנצ'סטר רבתי. שרה בת ה-16 נמצאה ללא רוח חיים, כ-20 דקות לאחר שמשפחתה דיווחה למשטרה על היעדרותה.

לפי דיווח באתר מקומי, שרה יצאה מביתה בשעה 5.30 לפנות בוקר (שני, שעון לונדון), וסיפרה להוריה כי היא עושה את דרכה מוקדם לבית הספר כדי להשתמש בחדר הכושר. בשעה 9.30 היא דווחה כנעדרת, ולאחר כ-20 דקות נמצאה כאמור במבנה הנטוש, בידי בן משפחה.

מבית הספר 'יבנה - דוד המלך', בו למדה המנוחה, נמסר: "שרה היתה תלמידה נהדרת, חכמה, אינטליגנטית ובעלת מידות טובות. כולם בבית הספר יתגעגעו אליה מאד".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', המשטרה חוקרת מספר כיוונים וחשדות בתיק, ביניהם האפשרות כי נרצחה.

גבר כבן 41 עוכב על ידי חוקרי המשטרה בחשד כי הוא קשור לרצח, אך מאז שוחרר בערבות - כך דיווחה משטרת מנצ'סטר רבתי.

הבלש המשטרתי האחראי, כריס מניון, מסר כי "מדובר במערכת נסיבות טראגית להפליא, שאני יודע שתהדהד בקרב כל מי שישמע חדשות עצובות כאלה.

"החקירות שלנו על המוות נמשכות היום, ואנחנו עובדים על מנת לספק תשובות לקרוביה של הנערה, שכפי שניתן להבין - נותרו מוכי תדהמה.

"אם אתם חושב שבידכם מידע שיוכל לעזור לנו לקבל את התשובות האלו, אנא צרו קשר עם המשטרה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר