התואר הנעלם

'המודיע' מציג: אלי ישי - הרב, אריה דרעי - לא

בעוד המאמצים ל"מפץ חרדי" וריצה משותפת בבחירות נמשכים, עיתון 'המודיע' העניק הבוקר את התואר 'הרב' לאלי ישי אך לא לאריה דרעי. גורמים בעיתון: "טעות אנוש" (ברנז'ה)

דרעי וליצמן. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מערכת היחסים המתוחה בין 'אגודת ישראל' לש"ס ו'דגל התורה' בבחירות לרשויות המקומיות, באה לידי ביטוי, בין היתר, באופן הביטוי, הסיקור והתארים, בבטאונים החסידיים - 'המודיע' ו'המבשר'.

בתקופה האחרונה אנו עדים לניסיונות של גורמים שונים להוביל ל"מפץ חרדי", בו יתמודדו יחד סיעות ש"ס, 'אגודת ישראל' ו'דגל התורה', כאשר ההצעה מדברת כי מי שיעמוד בראשות המפלגה המאוחדת הוא יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, אך האם המתיחות מול' אגודה' עדיין קיימת?

בדיווח של עיתון 'המודיע' הבוקר (רביעי) על השחתת בית הכנסת "שיח ישראל" בקרית יובל בירושלים, הובאו ציטוטי המחאה והזעזוע של הפוליטיקאים השונים.

אך בעוד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מוזכר בעיתון ללא תואר "הרב", כפי שנהוג בבטאוני המפלגות לתת לפוליטיקאים החרדים, הרי שדווקא יריבו המר, אלי ישי, יו"ר מפלגת 'יחד', כן זוכה לתואר "הרב" בבטאון החסידי.

גורמים ב'המודיע' הסבירו הבוקר כי מדובר בטעות אנוש. "דוברות ש"ס שיגרה אמש את דבריו של הרב אריה דרעי ללא תואר הרב, וכך הדברים נכנסו לעיתון. מדובר בטעות ובחוסר שימת לב ולא בצעד מכוון".

כזכור, בתקופת הבחירות לרשויות המקומיות, הסיר 'המודיע' את תואר 'הרב' מאריה דרעי, ואף כינה אותו "חברו של ליברמן", במה שנראה כנימת זלזול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר