"גועל נפש"

שרון גל: הסרטון של ליברמן - נורא, שנאה יוקדת

איש התקשורת שרון גל, מי שהיה ח"כ מטעם סיעת 'ישראל ביתנו' ופרש, תקף את הסרטון המסית של איווט ליברמן המשווה בין חרדים לחמאס: "בושה, חרפה וכלימה" (אקטואלי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(תמונה: יונתן זינדל / פלאש 90)

העיתונאי שרון גל, מי שהיה חבר כנסת מטעם סיעת 'ישראל ביתנו', מותח ביקורת קשה על הסרטון של ח"כ אביגדור ליברמן בו הוא משווה את לומדי התורה הקדושה לרוצחי ארגון הטרור חמאס מרצועת עזה.

במהלך ראיון של עיתונאי 'כיכר השבת' ישי כהן בתוכנית הרדיו של גל ברדיו 'גלי ישראל', שאל כהן את גל על דעתו בנושא הסרטון, גל שהזכיר כי יש לו לא מעט ביקורת על ליברמן, תקף את סרטון ההסתה בחריפות.

לדבריו: "אין בזוי מזה, אין בזוי מזה, פשוט בושה, חרפה וכלימה, אם יש לזה קהל - באמת חבל, ככה זה שמאבדים את הדרך, נורא. שנאה יוקדת, גועל נפש".

כזכור, סרטון התעמולה החדש מציג ליברמן את תמונותיהם של מחבלי חמאס מרצועת עזה, לצד תמונות של כנס רבנים ספרדים נגד "חוק הגיוס" והפגנה בעניין מול לשכת הגיוס בירושלים.

גם בכיתוב משווה ליברמן בין החרדים לבין רוצחי חמאס: "זה לא משנה אם אתה נכנע למי שמרים נשק או או למי שלא מוכן להרים נשק. כניעה היא כניעה. עוצרים את העברת הכספים לחמאס, מעבירים את חוק הגיוס של ליברמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר