מתקפה על לפיד

דודי אמסלם: לפיד שקרן ונוכל קטן, רק שנאה מעניינת אותו

"מה שקרה עם יאיר לפיד מדהים אותי"; "רוני אלשיך היה שותף מרכזי לתפירת התיקים נגד נתניהו"; "ב'שוק' מהסרטון של ליברמן על החרדים" • יו"ר הקואליציה דוד אמסלם יורה לכל הכיוונים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם בראיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת', ערב הפריימריז בליכוד וכחודשיים לפני הבחירות הכלליות.

אמסלם תוקף את לפיד שלדבריו שקרן ונוכל ואינו ראוי להיות בציבוריות הישראלית, מאשים את רוני אלשיך שהיה חלק מרכזי בתפירת התיק נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהלם מסרטון ההשוואה של איווט ליברמן ומדבר על הפריימריז בליכוד.

כותרות הראיון עם ח"כ דודי אמסלם

הפריימריז בליכוד: "אנחנו רצים בכל הארץ, נפגשים עם הרבה אנשים וחברים. לא פשוט".

בני גנץ הוא שמאל: "אני שמעתי את הנאום של גנץ, אני משוכנע לחלוטין - שהוא איש שמאל. חלק גדול מהרמטכ"לים, לדעתי רובם, הם מהשמאל.

"רוב הציבור, גם אנשי השמאל, מבינים שאין בסיס בכלל להשוואה בין נתניהו לשאר המועמדים. אני לא רואה באמת מישהו ברמה שלו".

השוואת ליברמן בין חרדים לחמאס: "אני לא אוהב את הסרטון הזה בלשון המעטה, פעם ראשונה שאני רואה אותו (באולפן 'כיכר'. י-כ), הוא לא טוב, אני רואה את זה וקצת בשוק, זה מעציב אותי. בסופו של דבר אני חושב שלימוד התורה בעם ישראל, תמיד היה ערך. אם לא היו לומדי תורה בעם ישראל במשך 3,000 שנה - לא היה עם ישראל, זו עובדה".

יאיר לפיד וחוק הגיוס: "מה שקרה עם יאיר לפיד, מדהים אותי. מה קרה כאן? אנחנו רצינו לקדם את חוק הגיוס, היו קצת תיקונים קלים, תיקוני סופר. התחלנו להתקדם עם החוק כמו שהוא, הוא נבהל, הוא לא האמין שנתקדם עם זה, הוא לא האמין שאנחנו הולכים לכרות את מטה לחמו, הרי הוא מתפרנס משני דברים, בדומה ליברמן, אם אתה מוריד את החרדים והשבת - אין שום סיבה שיצביעו לפיד. הוא מתפרנס משנאה, לכן הוא נבהל".

לדבריו, הטענות של לפיד על סיכום מוקדם בין הליכוד לחרדים: "זה שקר. הוא בן אדם שלדעתי - לאור ההתנהלות שלו בחוק הגיוס - אני חושב שאסור שאדם כזה יהיה בכלל בציבוריות הישראלית. אתה שקרן ונוכל קטן, אדם שלא מעניין אותו כלום, עניין אותו רק השנאה ופרנסה".

המפכ"ל בדימוס רוני אלשיך: "אני לא מקבל אף אמירה של האדם הזה, הוא היה שותף מרכזי לתפירת התיקים נגד נתניהו. המשטרה הוציאה עכשיו, להערכתי, 500 מיליון שקל על כל החקירות של ראש הממשלה, מה הם יגידו? טעינו? אין מצב. זה אירוע שאתה יוצא אליו, אתה חייב לצאת מהצד השני של המנהרה, אחרת אתה משלם מחירים עצומים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר