מתקפה חריפה

רה"מ נתניהו: מנדלבליט נכנע ללחץ השמאל והתקשורת

ראש הממשלה נתניהו יצא במתקפה נגד היועמ"ש אביחי מנדלבליט בטענה כי נכנע לשמאל והחליט להגיש נגדו כתב אישום לפני הבחירות: "אחת ההחלטות הגורליות ביותר בתולדות המדינה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: הדס פרוש - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא בערב שבת למתקפה חריפה נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בטענה כי נכנע לשמאל והחליט להגיש נגדו כתב אישום עוד לפני הבחירות שיתקיימו בעוד כחודשיים.

לדברי נתניהו: "נראה שהיועץ המשפטי לממשלה נכנע ללחץ של השמאל והתקשורת. הם לוחצים להגיש נגדי כתב אישום בכל מחיר, גם כשאין כלום, העיקר שיהיה לפני הבחירות.

"אחת ההחלטות הגורליות ביותר בתולדות המדינה, החלטה שעלולה להביא להעלאת השמאל לשלטון, מתקבלת בחיפזון ובמהירות שיא".

לדבריו: "בכירים בפרקליטות אמרו לעיתון "גלובס": גם אם מנדלבליט היה רוצה, הוא לא היה מספיק לקרוא את כל החומרים שנאספו בחקירות. הוא מסתפק בקריאת סיכומים ובחוות דעת של צוות הפרקליטות. זה אבסורד".

נתניהו הוסיף כי: "אפשר רק לקוות שהלחץ של השמאל לא יעבוד פעם נוספת, כשהיועץ יידרש לשאלה אם שתיים וחצי כתבות באינטרנט זה שוחד. פשוט מגוחך".

"בכל מקרה - אני בטוח בצדקתי ובטוח שהאמת תצא לאור", סיים ראש הממשלה.

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, הגיב להודעתו של נתניהו ואמר: "ההתנהגות של נתניהו נגד מערכת המשפט והתקשורת היא תרבות של מאפיה. מחפשים את השופטים ואת העיתונאים. זאת התנהגות שיכולה להחריב את החברה הישראלית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר