בצל שתיקת החרדים

איווט: 'אם הציונים היו חרדים ספק אם המדינה הייתה קמה'

"אבות הציונות היו יהודים גמורים, אבל אף לא אחד מהם היה חרדי, ולא במקרה. אם הם היו חרדים, ספק אם המדינה הייתה קמה", במילים קשות אלו ממשיך איווט ליברמן לפגוע בציבור החרדי (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן לא עוצר: במצע המפלגה שלו הוא טוען כי אם אבות הציונים היו חלק מהציבור החרדי הרי שהמדינה לא הייתה קמה.

תחת הכותרת ה'אני מאמין - רק ליברמן לא ייכנע לחרדים", נכתב: "אבות הציונות היו יהודים גמורים, אבל אף לא אחד מהם היה חרדי, ולא במקרה. אם הם היו חרדים, ספק אם מדינת ישראל הייתה קמה".

לא מן הנמנע שעד היום היינו ממתינים למשיח מבית דוד שיגאל אותנו מחיי גלות ואומללות", הוסיף בלעג לציבור המאמין.

במפלגה הוסיפו כי: "בבחירה שבין תפיסת היהדות של זאב ז'בוטינסקי לבין זו של ח"כ ליצמן, אנחנו ללא ספק בוחרים בז'בוטינסקי! ישראל ביתנו בעד מדינה יהודית, לא מדינה חרדית. בעד מדינה חזקה ומודרנית, נגד מדינה חשוכה וגלותית. בעד יהדות שקיבלה לשורותיה את רות המואבייה ונגד יהדות שקוברת מחוץ לגדר חיילים שחרפו נפשם למען המדינה".

מדוע החרדים שותקים לאיווט?" צפו בפאנל הפרשנים

כזכור, 'ישראל ביתנו' מפרסמת השבוע, שעות לאחר הפוגרום בבית הכנסת בשכונת קריית יובל בירושלים, סרטון בחירות חדש, מלא שנאה כנגד הציבור החרדי, שעורך השוואה ברורה וחד משמעית בינו לבין רוצחי ארגון הטרור חמאס.

בסרטון התעמולה מציג ליברמן את תמונותיהם של מחבלי חמאס מרצועת עזה, לצד תמונות של כנס רבנים ספרדים נגד "חוק הגיוס" והפגנה בענין מול לשכת הגיוס בירושלים.

גם בכיתוב משווה ליברמן בין החרדים לבין רוצחי חמאס: "זה לא משנה אם אתה נכנע למי שמרים נשק או או למי שלא מוכן להרים נשק. כניעה היא כניעה. עוצרים את העברת הכספים לחמאס, מעבירים את חוק הגיוס של ליברמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר