מתקפה חריפה

הגר"מ מאזוז: יאיר לפיד הוא 'אלוהים אחרים'

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של 'יחד', במתקפה חריפה נגד יו"ר 'יש עתיד': "מי שפוגע בשבת - הקב"ה משלם לו כפל כפליים" (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: גילי יערי / FLASH90)

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של 'יחד', במתקפה חריפה נגד יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד: "מי שפוגע בשבת - הקב"ה משלם לו כפל כפליים". את הדברים אמר הגר"מ במהלך שיעורו השבועי הנמסר מידי מוצאי שבת.

במהלך דבריו נגד התערבות בג"צ בנושאי חילולי השבת בארץ ישראל, התייחס הגר"מ ליאיר לפיד ואמר: "אומר אחד מהשוטים שלהם, השם שלו בגימטריה 'אלוהים אחרים', זה יאיר לפיד, 'לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני', הוא אומר 'אתם לא תתערבו לנו אנחנו לא נתערב לכם', בוק! מאיפה הבאת את תל אביב? מאיפה הבאת אותה? אתם יודעים מאיפה הגיע השם תל אביב? מיחזקאל הנביא, אתה לא מתבייש לקחת שם מיחזקאל הנביא ולהפוך אותה לארץ של פרוצים?".

לדבריו: "כל אלה שכותבים במצע הבחירות שלהם: 'אנחנו נגייס תלמידי ישיבות, אנחנו נעשה תחבורה ציבורית, אנחנו נחלל שבת..', צריך להיות דווקא תחבורה ציבורית ולהכעיס?.

"מי שמכעיס, אח"כ הקב"ה.. מה קרה לקראים, מה קרה לצדוקים? נשאר מהם משהו? כלום לא נשאר. כל מי שנלחם בתורה - התורה נלחמת בו".

"שאדם ידע שהשבת היא לא מוותרת", התריע הגר"מ מאזוז: "השבת היא לא שותקת, זו לא השבת שלנו, זו בת אלוקים, מי שפוגע בה - הקב"ה משלם לו כפל כפליים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר