"יש דין ויש דיין"

גפני: "מקווה שאיווט לא יעבור את אחוז החסימה"

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני התייחס לקמפיין של אביגדור ליברמן המשווה בין לומדי הצורה הקדושה לרוצחי היהודים מארגון הטרור חמאס: "אני מעריך שהוא ימשיך לרדת" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני וליברמן (צילומים: יונתן זינדל ומרים אלסטר - פלאש 90)

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני אומר היום (ראשון) כי הוא מעריך שיו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן ימשיך לרדת בכוחו הפוליטי ומקווה שאף לא יעבור את אחוז החסימה, וזה בשל קמפיין ההסתה שלו המשווה בין הציבור החרדי לרוצחי חמאס.

בראיון לרדיו 'קול חי' הסביר גפני כי הנציגים החרדים מעדיפים שלא להגיב לליברמן בשל העובדה כי הוא עושה זאת על מנת לנסות ולהתחזק בסקרים, שם הוא על כבול אחוז החסימה. עם זאת, הדגיש יו"ר 'דגל' כי במידה והנושא יעלה לסדר יהום בתקשורת הכללית - הרי שהחרדים ידעו להגיב לו.

לדבריו: "מקווים שהוא לא יעבור את אחוז החסימה, הוא לא עשה כלום, בהיותו באופוזיציה ולא כשר ממשלה ושר ביטחון, הוא לא עשה דבר וחצי דבר שאנחנו צריכים לתת לו את הבמה הזו".

"המילים שלו והמעשים שלו לא שווים כלום", הוסיף גפני: "הוא הלך איתנו ולא הכיר טובה על שום דבר".

על הבחירות בירושלים, שם החרדים תמכו במשה ליאון - הנחשב למועמד של ליברמן - אמר גפני: "היה דבר אחד: משה ליאון, הייתה החלטה של המועצת לתמוך בו לראשות העיר. גם לליברמן היה אינטרס שליאון שיבחר, בסדר, ולכן מה? הדבר הפשוט היה שלא בוגדים בבני לוויה, ואז אחרי זה הוא תוקף אותנו? ומשווה אותנו לחמאס? יש דין ויש דיין".

"אני מעריך שהוא ימשיך לרדת", סיכם גפני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר