יועצת רגשית

מצוקות רגשיות, פחדים, חרדות ולחצים הן המקור לבעיות רבות - כך נפתור אותן מהשורש

"לעיתים קרובות, בעיות בשלום בית, בעיות בפרנסה, בעיות עם הילדים, עם משפחה או חברים, נובעות ממצוקות רגשיות, מפחדים, חרדות, לחצים, כעסים ואמונות חוסמות" - רבקה אפשטיין, יועצת רגשית ומטפלת יודעת לעזור למטופליה לחשוף את המקור (משפחה, שיווקי)

כיכר בשיתוף | מקודם |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

"לעיתים קרובות, בעיות בשלום בית, בעיות בפרנסה, בעיות עם הילדים, עם משפחה או חברים, נובעות ממצוקות רגשיות, מפחדים, חרדות, לחצים, כעסים ואמונות חוסמות. מצוקות כאלו, אשר בדרך כלל מלוות בתחושות של הצפה רגשית וחוסר שליטה, נוצרות פעמים רבות בעקבות טראומות ישנות שלא טופלו בעבר ואשר אנו לא מודעים אליהם", מספרת הגב' רבקה אפשטיין, יועצת רגשית ומטפלת.

"כמעט לכל אחד מאתנו ישנם מצבים בהם אנו חשים שהרגשות מציפים אותנו ומקשים עלינו לתפקד. עם זאת, במקרים מסוימים ואצל חלקנו, התופעה הזו הופכת לצל שמלווה את היום יום ומקשה על התפקוד. במקרים כאלו, אדם יכול להקל על עצמו ולשפר את תפקודו היומיומי באמצעות פניה לטיפול רגשי".

גברת רבקה אפשטיין הינה יועצת רגשית המטפלת בשיטת הטיפול הדינמי תוך שילוב בשיטות מקצועיות נוספות באמצעות הקשבה, אמפתיה, העמדת הסיפור האישי בהקשר חדש, ליווי ותמיכה במצבי לחץ והעצמה אישית. מטופלותיה של גברת אפשטיין מגיעות אליה עם מגוון רחב של תופעות המקשות על חייהן ומעמידות אותן עם התמודדויות רגשית לא קלות.

המהלך הטיפולי מתמקד בסיפור של המטופלת, מכיל אותו ומכיל את הכאב. באמצעות אמפתיה, המטופלת מצליחה לגעת בעצמה ולראות את הנקודות ואת האירועים שהיא חוותה באור אחר. הבנה חדשה זו מעצימה את המטופלת ונותנת לה כוחות להתמודדות .

כך לדוגמא, גברת ח. חוותה טראומה בנישואיה השניים. לאחר שבעלה הראשון נפטר ממחלה בשנות השלושים לחייה, חייה עם בעלה השני היו קשים מאוד. היא חוותה התעללות רגשית מצדו ולאחר שנים בהם גידלו יחד את ילדיהם, היא התגרשה וניסתה לשקם את חייה.

"בשנים שלאחר גירושי, לאחר הטראומה הממושכת בה חייתי במסגרת חיי נישואי השניים, חוויתי מצוקה רגשית נוראית. בעקבותיה עליתי במשקל ב-25 ק''ג, עברתי התקף לב ופיתחתי תופעות וסימפטומים נוספים שהעיבו על חיי. לדוגמא, הלוויתי כסף לאנשים ולא הצלחתי להחזיר את החובות".

לאחר מספר שנים של סבל, המליצו לה לפנות לגברת אפשטיין אשר תקופה ארוכה ליוותה אותה באמצעות פגישה שבועית.

"כאשר גברת ח. הגיעה אלי, היא באה כשהיא מבינה שהיא במצוקה הדורשת טיפול והאמינה שהטיפול יכול לסייע לה להתגבר על קשייה במטרה להשתקם ולעלות על דרך המלך של ההצלחה ושל חיים מאוזנים ובריאים", אומרת גברת אפשטיין.

"כל אדם שואף לחיות באיזון. לעיתים קרובות אנחנו מוצאים את עצמנו, נסערים, נרגזים, מוצפים רגשית ואנו לא מודעים לכוחות הנסתרים המפעילים אותנו ללא אפשרות של שליטה מצדנו. לעיתים, הכוחות הנסתרים, האמונות החוסמות, לא נהירים לנו. רק על ידי עבודת הטיפול אנחנו מצליחים להשתחרר לאט לאט מהמניע הנסתר שדוחף אותנו, להביא אותו למודעות ובעזרת ה' להתרפא".

"במהלך החודשים מאז התחלתי בטיפול, יצאתי סוף סוף לעבוד בצורה מסודרת לאחר שנים בהם לא הצלחתי להביא לידי ביטוי את יכולותיי המקצועיות. הפסקתי לצבור חובות ואף הצלחתי בסייעתא דשמייא להחזיר את החובות שצברתי ואת המינוס בבנק, ובעיקר, הצלחתי להתמודד עם התחושות הקשות ולחוש איזון נפשי ובעקבות כך גם פיזי.

אם עד לא מזמן, כל פעם שהיו מעבירים עלי ביקורת הרגשתי כאילו סוף העולם הגיע. הייתי חשה כמו פגיעה ישירות לתוך הגוף, הצפה רגשית ותחושה שאני לא שווה שום דבר, כביכול זרימת החיים שלי הייתה נעצרת. כיום אני מצליחה לשלוט בתחושות, לנווט את עצמי ולא להיות מנווטת באופן חסר שליטה על ידי רגשותיי הסוערים. אני מרגישה סוף סוף שאני מצליחה לשלוט במצבי ולא להיות נשלטת על ידי אחרים. הר הגעש שאיים להתפרץ בתוכי, נרגע לאיטו ואני מרגישה שאחרי שנים אני מצליחה לחיות בתחושה מפויסת ושלימה עם עצמי.,"

" רבקה עזרת לי מאוד, יצאתי ממינוס בבנק לפלוס, הצלחתי לגבות את הכספים שאנשים היו חייבים לי, קבלתי כוחות לצאת לעבודה ולהתפרנס. ירדתי במשקל, קבלתי את עצמי כמתנה מחדש בזכות הטיפול,. היום אני שרה, רוקדת ושמחה." אומרת גברת ח.

עדויות של מטופלות נוספות על גברת אפשטיין:

"רבקה, את מעמידה את המטופלת במרכז, את בעלת טוב לב והכלה . יש לך רצון כנה לעזור" נ. ס.

"חשתי את האמפטיה , התמיכה וההבנה של רבקה בכל שלבי התהליך.

היא פתרה אתי את הקשר מול הבת שלי, והייתה שם כדי להכיל את מה שאף אחד לא ידע ואולי גם אני. כמו כן, היא עזרה לי בקונפליקט חמור שהיה לי מול ידידים ומלבד העזרה הנפשית גם השיאה לי עצות מקצועיות שעזרה לי לצאת מהתסבוכת בשלום". ר.א.

גברת רבקה אפשטיין, מטפלת בנשים ונערות בשפות עברית, אנגלית וצרפתית.

ניתן לפנות אליה בטלפון שמספרו 0527-123646

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר