בימין בירכו

ייבחר ליו"ר "הבית היהודי": הרב רפי פרץ

הרב הצבאי הראשי לשעבר, הוא המועמד עליו ימליצו במועצה הציבורית, וקרוב לוודאי שייבחר סופית כיו"ר החדש של המפלגה • נתניהו, בנט, סמוטריץ, יוגב ואלי ישי בירכו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פרץ עם נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)

הרב הצבאי הראשי לשעבר, הרב רפי פרץ, נבחר הערב (ראשון) ברוב קולות כמי שעשוי לייצג את 'הבית היהודי' בבחירות הקרובות.

על פי הודעת המפלגה, פרץ נבחר על ידי המועצה הציבורית לבחירת יו"ר למפלגת הבית היהודי לאחר דיונים מעמיקים, והליך בחירה ארוך וקפדני שכלל מעל לשבעים מועמדים ומועמדות.

מינויו יובא מחר (שני), בערב לאישרור מרכז המפלגה, לצד נציגי הרשימה שייבחרו אף הם מחר בידי מרכז המפלגה לכנסת ה-21.

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', בירך על בחירת פרץ. "ברכות לידידי ורעי, הרב רפי פרץ, על היבחרו לתפקיד יו"ר הבית היהודי.

"אתגרים גדולים ניצבים בפנינו, ואני סמוך ובטוח שבעבודה משותפת ומתוך הערכה הדדית נפעל לבנייה מחדש של הציונות הדתית, וביתר שאת. עוד נכונו אתגרים רבים לציבור הגדול הזה, ובעז"ה בימים הקרובים נצא לדרך משותפת של כתיבת הפרק הבא בעשייה ובהשפעה הרחבה של הציונות הדתית על עם ישראל.

"הרב רפי, אני שמח על הצטרפותך ומצפה לעבודה המשותפת. אני קורא לך לשבת איתי כבר מחר ולסכם על עקרונות הריצה המשותפת שלנו ושל יתר הכוחות בימין. היום, יותר מתמיד - יש על מי לסמוך".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירך אף הוא את הרב רפי פרץ על בחירתו. "ראש הממשלה נתניהו קורא לבית היהודי לפעול על מנת להתאחד עם 'האיחוד הלאומי' ו'עוצמה לישראל', כדי למנוע אובדן מנדטים לגוש הימין, מה שעלול להביא להקמת ממשלת שמאל", נמסר מטעמו של נתניהו.

נפתלי בנט, מנהיג מפלגת 'הימין החדש', שיגר אף הוא איחולים: "‏אנחנו מברכים על בחירתו של הרב רפי פרץ, הרב הצבאי הראשי לשעבר, לתפקיד יו"ר הבית היהודי ומאחלים לבית היהודי ולאיחוד הלאומי הצלחה בבחירות".

ח"כ מוטי יוגב, המתמודד לרשימת הבית היהודי: "הרב רפי פרץ אישיות ראויה מאד, להוביל בעת הזו את הבית היהודי. שמח בבחירתו ואומר לו: רק חזק ואמץ. כשם שהובלת מסוקים בטיסות קרביות חשוכות והבאת לוחמים אל המטרה, כשם שחינכת אלפי תלמידי מכינה להיותם חיילים חדורי אמונה ואומץ בצה"ל, כך אין לי ספק שתוביל את הבית היהודי גבוה. מכוחה של תורה ואמונה נשפיע טוב על כל האומה והמדינה. תודה למועצה הציבורית שעשתה עבודה במסירות ובנאמנות. אור חדש יאיר על הבית היהודי".

אלי ישי: ‏"התקשרתי כעת לידידי הרב רפי פרץ, ובירכתי אותו על היבחרו ליו״ר 'הבית היהודי'. המועצה ראתה בו את הדמות הראויה להוביל את המפלגה בתקופה המתאגרת הזו, ואני משוכנע שהוא אכן האדם הראוי לכך. מפלגות הימין זקוקות למנהיגות אחראית, שתקבל החלטות לטובת הגוש וממשלת הימין העתידית. בהצלחה!".

בסיעת 'עוצמה יהודית' קראו לפרץ, "להבין את גודל השעה ולהיכנס באופן מיידי למו"מ כבר מחר בבוקר, להקמת בלוק טכני, שיאסוף אליו את הקולות הנאמנים לעם ישראל ארץ ישראל ותורת ישראל, וזאת מתוך אחריות כבדה שבכנסת הקרובה תהיה מפלגה ציונית דתית בכנסת".

סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן המתמודד אף הוא ברשימת הבית היהודי מסר: "שוחחתי כעת עם ידידי הרב רפי פרץ, ובירכתי אותו על היבחרו להוביל את מפלגת הבית היהודי בבחירות הקרובות. הרב פרץ עטור עשייה בשדה החינוך בישראל, והוביל אלפי תלמידים להיות גורמים משפיעים בחברה הישראלית. אני בטוח שהיכנסו לבית היהודי זו ברכה לכל הציונות הדתית. הבטחתי לו שאעשה הכל על מנת לסייע לו בכניסתו לתפקיד. הצלחתו - הצלחתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר