חיסול ממוקד

נתניהו נגד סער, שתוקף בחזרה: "שלא ייצר פייק ניוז"

ראש הממשלה נתניהו ערך אמש 'חיסול ממוקד' לבכיר הליכוד גדעון סער, שלא נשאר חייב והגיב במתקפה משלו: "לא נלחמים בפייק ניוז באמצעות יצירת פייק ניוז" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גדעון סער (צילום: פלאש 90)

יממה וחצי לפני פתיחת הקלפיות בבחירות הפנימיות - הפריימריז - במפלגת 'הליכוד', ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא אמש (ראשון) במהלך של 'חיסול ממוקד' נגד השר לשעבר גדעון סער.

בשידור באולפן 'הליכוד'תקף נתניהו את סער וטען כי הטענה שהוא ניסה להדיח אותו לא הומצאה: "אני לא המצאתי את זה. באו אליי יותר מ-3-2 אנשים בליכוד ואמרו לי שגדעון פנה אליהם ואמר להם: אחרי הבחירות לא יטילו את ההרכבה על נתניהו, יגידו שהוא בשימוע ואני מבקש את התמיכה שלכם".

גדעון סער באולפן 'ישי ורבינא בכיכר'

מאוחר יותר, בסביבת נתניהו הודיעו כי "ראש הממשלה פועל על מנת שגדעון סער לא יוביל את רשימת הליכוד. מעבר לכך הוא לא מתערב בדירוג השרים וחברי הכנסת".

בתגובה למתקפה, כתב סער בחשבון הטוויטר שלו: "למרבה הצער, יומיים לפני הפריימריז בחר רה״מ לנסות ולמחזר את עלילת הכזב אותה השמיע לראשונה לפני מספר חודשים. המטרה שקופה: ניסיון לפגוע בי בפריימריז. חברי הליכוד חכמים ויודעים היטב שלדברים אין שחר. ערב בחירות קריטיות לליכוד ולמדינה אנהג כמבוגר האחראי: לא אגרר למלחמה פנימית בתוך הבית".

הבוקר הוסיף סער וכתב: "לא נלחמים בפייק ניוז באמצעות יצירת פייק ניוז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר