טוויטר ועוד טוויטר

הבית הלבן סוער: הלו"ז של טראמפ הודלף

גורם בסביבת נשיא ארה"ב הדליף במשך שלושת החודשים האחרונים את סדר יומו המפורט של טראמפ - מזמני הקימה ועד יומן הפגישות • בכירים אמריקניים הגיבו בחריפות (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
הנשיא טראמפ (צילום: shutterstock)

גורם בבית הלבן הדליף את הלו"ז המלא והמפורט של הנשיא האמריקני - ומוביל לזעם, לצד סקרנות.

במשך שלושת החודשים האחרונים, הדליף אותו גורם את סדר יומו המפורט של טראמפ - מזמני הקימה ועד יומן הפגישה, סדר יום שפורסם במלואו באתר האמריקני Axios.

מן היומן שצורף להדלפה ניבטו הרגליו של הנשיא, כמו לקום בשעה מאוחרת, לצפות בטלויזיה ולגלוש בטוויטר, לצד פירוט של מאות השעות שהקדיש לעבודה ולפגישות.

"הוא תמיד מתקשר לאנשים, מדבר עם אנשים", מסר בכיר בבית הלבן ל-Axios. לדבריו, "הוא תמיד עסוק במשהו, זה פשוט לא מה שמוכר בכל מוסד טיפוסי".

אך ההדלפה עצמה גררה שיח רחב מאד ברשתות החברתיות בארה"ב, וגם גררה גינויים חריפים מסביבתו של הנשיא, כאשר לדבריהם חוסר הפרטיות מפחיד את דרי הבית הלבן.

"איזו הפרת אימון מבישה זו, להדליף לוחות זמנים", צייצה מדליין ווסטרהאוס, בכירה בבית הלבן. קליף סימס, בכיר לשעבר בבית הלבן, תקף אף הוא: "יש דליפות, ויש דליפות. אם רובם הם כמו הריגה בלתי רצונית, זה היה רצח בכוונה תחילה. אנשים בבית הלבן מפחדים באמת".

בצד השמאלי של המפה, לעומת זאת, ניצלו את ההזדמנות לתקוף את הנשיא. כתבת 'ניו יורק טיימס' לבית הלבן, מגי הברמן, צייצה: "זה מספר לנו הרבה על האופן שבו אנשים בבית הלבן מרגישים לגבי האיש שהם עובדים אצלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר