שעות לפריימריז

יאיר נתניהו: הנשיא רוצה שסער יהיה רה"מ

16 שעות לפריימריז: יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, ממשיך בקו החריף נגד השר לשעבר גדעון סער: "ריבלין רוצה לתת את הרכבת הממשלה לחברו הטוב גדעון סער" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יוצא הערב (שני) במתקפה חריפה נגד השר לשעבר גדעון סער וטוען כי הנשיא ראובן ריבלין מחכה להעניק לו את הרכבת הממשלה אחרי הבחירות.

נתניהו, הבן, צייץ הערב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מזכיר לכם שאבא שלי הזהיר מפני רובי ריבלין ואף אחד בימין לא הבין למה, ובסוף התברר שצדק. לא סתם ערוצים 12,13 וכל שאר תקשורת השמאל מהללת ומשבחת את גדעון סער.

"הם יודעים מי בצד שלהם. הנשיא רוצה לתת את הרכבת הממשלה לחברו הטוב גדעון סער".

יצוין כי גם הבוקר הכחיש סער את טענות משפחת נתניהו ואמר כי מדובר בשקר חסר בסיס.

כזכור, אמש התבטא ראש הממשלה בנימין נתניהו, באולפן הליכוד, כי הטענה שהוא ניסה להדיח אותו לא הומצאה: "אני לא המצאתי את זה. באו אליי יותר מ-3-2 אנשים בליכוד ואמרו לי שגדעון פנה אליהם ואמר להם: אחרי הבחירות לא יטילו את ההרכבה על נתניהו, יגידו שהוא בשימוע ואני מבקש את התמיכה שלכם".

מאוחר יותר, בסביבת נתניהו הודיעו כי "ראש הממשלה פועל על מנת שגדעון סער לא יוביל את רשימת הליכוד. מעבר לכך הוא לא מתערב בדירוג השרים וחברי הכנסת".

בתגובה למתקפה, כתב סער בחשבון הטוויטר שלו: "למרבה הצער, יומיים לפני הפריימריז בחר רה״מ לנסות ולמחזר את עלילת הכזב אותה השמיע לראשונה לפני מספר חודשים. המטרה שקופה: ניסיון לפגוע בי בפריימריז. חברי הליכוד חכמים ויודעים היטב שלדברים אין שחר. ערב בחירות קריטיות לליכוד ולמדינה אנהג כמבוגר האחראי: לא אגרר למלחמה פנימית בתוך הבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר