בסיור בצפון

ליברמן תקף את נתניהו: "מילת המפתח - כבוד"

במהלך סיור בצפןן - "כאזרח" - תקף אביגדור ליברמן את ראש הממשלה בנימין נתניהו על הסרת מדיניות העמימות והביע תקווה שהצעד לא יגרום לאויב להגיב על התקיפות (חדשות)

(צילום: דוברות ישראל ביתנו)

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, ערך היום (שלישי) סיור בצפון, במהלכו תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו על הסרת מדיניות העמימות הביטחונית, זאת לכאורה כחלק מקמפיין הבחירות שלו.

"תמיד כיף לחזור לכאן לגולן, הפעם לא כשר ביטחון, אלא בסטטוס אחר לגמרי - כאזרח ולראות פה את הגבול שקט ושליו. אני מקווה שכך זה יימשך. כמובן שמסתכלים פה מעבר לגבול, צריכים להבין שזה שקט מדומה", אמר ליברמן.

ליברמן תקף את נתניהו ואמר כי "אני יכול רק להצטער על ההחלטה הפזיזה לנטוש את 'מדיניות העמימות'. צריך להבין שמילת המפתח במזרח התיכון היא 'כבוד'. לכן האויב המר ביותר מוכן לספוג מכות, מוכן לספוג מהלומות, אך אינו מוכן לספוג השפלה פומבית.

"זו הסיבה שבמשך שנים ממשלות ישראל דגלו במדיניות של עמימות. נטישת המדיניות הזו לאחרונה, ההתרברבות, והשחצנות מצידנו, מכריחים את הצד השני להגיב גם כשהוא לא התכוון ולא רצה".

ליברמן הוסיף ואמר כי "אני מאוד מקווה שיישמר חופש הפעולה שלנו בסוריה, אבל צריך להבין שהיציאה ממדיניות העמימות יוצרת סיכונים נוספים, מוחשיים ומיותרים לחלוטין. מעתה בכל פעולה, צריכים לקחת בחשבון שתהיה גם תגובה של הצד השני. לכן אנחנו שמחים שפה שקט ורגוע כרגע ויחד עם כל הסיכונים חייבים להבין שאסור להתפשר על האינטרסים הביטחוניים הבסיסיים שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר