צפו בדואט

השחקן ההוליוודי כיבד בשירה את אחיו החרדי שנפטר

השחקן הישראלי המצליח גם בחו"ל, אלון אבוטבול, הגיע לישראל כדי לשיר במופע לזכר אחיו הזמר והיוצר הברסלבי, אברהם אבוטבול ז"ל. המופע מבוצע על ידי הזמר חגי רוסנק (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

אמש נערך מופע מיוחד משיריו של הזמר והיוצר אברהם אבוטבול ז"ל שנפטר לפני כשש שנים ממחלה קשה. מי שעומד מאחורי המופע הוא הזמר והיוצר חגי רוסנק שהופיע עם אבוטבול עוד בחייו ולאחר מותו התחבר במיוחד ליצירתו והחליט להקליט אלבום שלם משיריו של אבוטבול בעיבודיו של שמוליק דניאל.

אחיו של הזמר הברסלבי שנפטר, הוא השחקן הבינלאומי אלון אבוטבול, שהגיע מלוס אנג'לס כדי להשתתף במופע לצד צילומים שהוא עורך בישראל.

אלון אינו זמר באופן מוצהר אך הוא בהחלט יודע כיצד ליצור עניין על הבימה לצד שירה לא רעה בכלל. השניים שרו יחד דואט שהוקלט בין אלון לאחיו לאחר פטירתו של אברהם ויצא באלבום "בית הקדושה 2" שכלל שירים שהשירה בהם הוקלטה לפני פטירתו ובהפקתו של שותפו המוזיקלי של אברהם - הכנר והמפיק גדי פוגטש.

אברהם אבוטבול נחשב לאחד מראשוני המוזיקה היהודית המקורית ואלבומו "בית הקדושה" נחשב לפורץ דרך ולאחד המשפיעים על אמנים רבים במוזיקה הישראלית ביניהם אהוד בנאי, שולי רנד ועוד רבים אחרים.

השיר נקרא "שוב עברתי את הגבול". צפו בביצוע הסוער מתוך המופע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר