נקי כפיים

ח"כ אורי מקלב קיבל את אות אביר איכות השלטון. צפו

התנועה לאיכות השלטון העניקה את אות אביר איכות השלטון לח"כ אורי מקלב (דגל התורה) לשנה זו, לצד תשעה נוספים, בהם נשיאת העליון לשעבר הגב' מרים נאור. תיעוד (חדשות)

(באדיבות המצלם)

התנועה לאיכות השלטון העניקה את אות אביר איכות השלטון לחבר הכנסת אורי מקלב (דגל התורה) לשנה זו, זאת לצד תשעה מקבלים נוספים, בהם נשיאת בית המשפט העליון לשעבר הגב' מרים נאור.

ועדה ציבורית בראשות השופטת בדימוס דליה דורנר בחרה פה אחד בח"כ אורי מקלב כאביר איכות השלטון בתחום הרשות המחוקקת מתוך כארבע מאות מועמדים לתואר, זאת בשל עבודתו נקיית הכפים וישרת הדרך לאורך עשור של פעילות פרלמנטרית.

בהודעת התנועה לאיכות השלטון נכתב כי ח"כ מקלב לקח חלק פעיל במאבק בעוולות, קידמו את האינטרס הציבורי ולא ויתרו לרגע על טוהר המידות. גם בתקופה בה השחיתות עולה על גדותיה, הם לא עמדו מנגד ופעלו ללא לאות למען שלטון איכותי וחברה מתוקנת.

אין זה הפרס הראשון אותו מקבל ח"כ אורי מקלב פעילותו בכנסת בעשור האחרון. כבר לפני למעלה מחמש שנים קיבל ח"כ מקלב, המשמש כיו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה וחבר במספר וועדות ושדולות, את אות הפרלמנטר המצטיין מאת המכון הישראלי לדמוקרטיה.

בנוסף מחזיק ח"כ אורי מקלב זה מספר שנים ברצף בתואר שיאן הנוכחות של הכנסת על פי הנתונים מהשנה האחרונה, חבר הכנסת אורי מקלב ממוקם במקום הראשון במשך זמן הפעילות במשכן הכנסת במליאה ובוועדות הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר