בביכנ"ס 'הר צבי'

באמצע הלילה: פקחים ושוטרים הורידו את שלטי הצניעות

תחת אבטחה של שטרי מג"ב פעלו עובדי עיריית ירושלים להסיר את שלטי הצניעות ליד בית הכנסת 'הר צבי' - לאחר שנים רבות, וכן למחיקת כתובות הגרפיטי • צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה (בארץ)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פקחים של עיריית ירושלים הגיעו באמצע הלילה (רביעי), בסמוך לשעה 3:00 - בליווי שוטרי מג"ב, אל בית הכנסת 'הר צבי' ברחוב צפניה, ופעלו כדי להסיר את כל שלטי הצניעות שתולים במקום במשך שנים רבות וכן מחקו את הגרפיטי בעניין שרוססו במקום.

בתיעוד שהגיע לידי "כיכר השבת" ממצלמות האבטחה המוצבות במקום נראים פקחי העירייה ועובדיה כשהם פועלים להסיר את שלטי הצניעות ולמחוק את הגרפיטי, וזאת תחת אבטחה של שוטרי מג"ב.

עובדי העירייה הורידו את כל השלטים - למעט שלט אחד, אותו כנראה הם פספסו בלהט העבודה.

הגרפיטי שרוסס השבוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
הגרפיטי שרוסס השבוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בנוסף, מצלמות האבטחה תיעדו בחורים שמרססים גרפיטי על הקיר - "המעבר לנשים בלבד" - וזאת דקות ספורות לפני שהמשטרה הגיעה למקום.

יצוין כי לפני כחמש שנים כאשר שלטי הצניעות נתלו על ידי משמרת הצניעות, אחד התושבים הוריד אותה בטענה שהם מיותרים, אך כעבור יממה השלטים נתלו שוב והתושב בחר שלא להילחם נגד זה, וכך הם נשארו שנים רבות, עד הלילה, עת הורדו על ידי העירייה.

כזכור, במהלך הלילה שבין שני לשלישי ריססו קיצונים כתובות גרפיטי ברחובות הסמוכים לבית הכנסת 'הר צבי' בירושלים, כתובות המכריזים על הפרדה בין גברים לנשים וזאת לאור החשש שפקחי העירייה יגיעו להסיר את השלטים התלויים ברחובות במשך שנים ארוכות.

הגרפיטי שרוסס השבוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
הגרפיטי שרוסס השבוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

תושבי השכונה הבהירו בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "אם העירייה תסיר את השלטים, אנחנו נתלה חדשים בתוך שעה, מדובר ברחובות צרים הסמוכים לבית מדרש גדול, אין ברירה".

כאמור, הלילה הגיעו הפקחים להסרת השלטים ומחיקת כל הגרפיטי באזור בית הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר