צפו בראיון

קצין המשטרה מסביר באולפן 'כיכר השבת': כך תשמרו על הילדים

בשבועות האחרונים הולכים וגוברים הדיווחים על ילדים חרדים הנפגעים בתאונות דרכים בדרכם ליום הלימודים, קצין התנועה פקד קינן גרינשפון מסביר: כך תצליחו לשמור על הילדים (ארץ)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

בשבועות האחרונים הולכים וגוברים הדיווחים על ילדים חרדים הנפגעים בתאונות דרכים בדרכם ליום הלימודים, קצין התנועה פקד קינן גרינשפון הגיע לאולפן 'ישי ורבינא בכיכר' והסביר על החובה להשגיח על הילדים: "יש הרבה אחריות על ההורים, אחריות על הנהג וכמובן עניין של חינוך".

לדבריו: "יש תאונות במגזר החרדי והם מאופיינות בסיבות אלו ואחרות. אך אי אפשר לומר שבמגזר החרדי יש יותר תאונות. יש מקרים חמורים ומטופלים בחומרה. נושא המודעת במגזר החרדי פחות גבוה ממגזר אחר. לכל אירוע כזה יש אחראי.

"הורים חסרי אחריות שולחים ילדים ללא אחריות לכביש. ילד עד גיל 9 לא יכול לחצות כביש לבד במידה וילד כזה מתפרץ לכביש אני מאשים את ההורים ברשלנות".

באשר לתאונות בערים החרדיות אמר קצין המשטרה: "לא יכול להצביע על עיר מסוימת עם ריבוי תאונות דרכים. בשנה האחרונה תאונות הדכים במודיעין עילית בבני ברק וביתר הערים החרדיות ירדו. האכיפה של משטרת ישראל בעירם האלה עלתה לפחות 15 אחוז בכל עיר ועיר. במודיעין עילית יש ירידה של 18 אחוז בני ברק ירידה של 14 אחוז בתאונות הדרכים".

צפו בראיון המלא מתוך התוכנית 'ישי ורבינא בכיכר' המשודרת מידי יום חמישי בשעה 19:00.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר