כמה עולה לשפץ מטבח בשנת 2019

לפני שאתם שוברים קירות ומתחילים בתהליך שיפוץ המטבח שכה ציפיתם לו, מעבר לחסכון של כמה מעות, כדאי להתכונן כראוי ולבדוק מה העלות בפועל של שדרוג המטבח ואילו מגמות שולטות ב-2019 (בית וסטייל)

(צילום: שאטרסטוק)

חסכתם כמה פרוטות ועיצבתם לוח השראה עם תמונות של מטבחים המוצאים חן בעיניכם. ועכשיו? ובכן, אתם מוכנים לשפץ את המטבח!
חכו שניה: לפני שאתם שוברים קירות, כדאי להתכונן כראוי ולבדוק מה העלות בפועל של שדרוג המטבח ואילו מגמות שולטות ב-2019. למרבה המזל, האתר "האוזז" בדיוק ערך סקר בנושא. להלן המספרים:

40,000 ש"ח: זו העלות של 50% מכל שיפוצי המטבח בארה"ב. הנתון המתוחכם לכאורה הוא הממוצע של כל שיפוצי המטבח, הגדולים והקטנים, שנאסף מתוך 1,337 המשתתפים בסקר.

120,000 ש"ח: העלות הממוצעת של שיפוץ מטבח גדול, בעל שטח של 60 מטר מרובע ויותר. בסדר, זה מספר מפוכח יותר. אם יש לכם מטבח גדול הזקוק לכל דבר חדש (ארונות, מכשירי חשמל ועוד), זה הסכום שאתם יכולים לצפות להוציא על שיפוץ.

93 אחוזים: כמות המשפצים שעדכנו משטחי עבודה במהלך השיפוץ. משטחי עבודה חדשים הם השדרוג במטבח השכיח ביותר - שכמעט כל השיפוצים מחליפים אותם בעת השיפוץ.

69 אחוזים: כמות המשפצים שבחרו מכשירי נירוסטה. עובדה מהנה: נתון זה ירד מ-74 אחוז רק בשנה שעברה. מה התחליף? מכשירי חשמל שחורים.

48 אחוזים: כמות בעלי הבתים שבחרו במשטחי עץ. השאר הלכו על קוורץ - אחד מן המינרלים הנפוצים ביותר בכדור הארץ, בעל שקיפות וגוונים בהירים משתנים שפופולרי מאד בשנים האחרונות. מה נראה ב-2019? אבנים טבעיות (שיש, גרניט, וכו').

83% - אחוז השיפוצים שקיבלו עזרה מקצועית. כגון: אדריכלים, מעצבי מטבח, שיפוצניקים וכו'. השאלה שלנו: איפה שאר האנשים למדו כיצד להתקין דלפקים?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר