הותר לפרסום

נעצר חשוד ברצח בני הזוג כדורי בירושלים

בית המשפט התיר היום לפרסם כי מיד לאחר רצח בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל נעצר חשוד במעשה, שייתכן וישוחרר היום בתנאים מגבילים. עו"ד בן גביר: "לא מיצו את ההליך" (חדשות)

החשוד ברצח ששוחרר, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כחודש לאחר הירצחם של בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל, בביתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים, היום בצהריים (חמישי) הותר לפרסום כי מיד לאחר הרצח נעצר חשוד במעשה.

בית המשפט היתר היום לפרסם כי ביום שני (14/01) נעצר חשוד במעשה ששהה במעצר עד היום. ביהמ"ש הורה לשחררו בתנאים מגבילים לאחר שמוצתה החקירה בעניינו בשלב זה, אך המשטרה הגישה ערר.

הרב יהודה כדורי ז"ל (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עם זאת, ביהמ"ש התיר על כנו את איסור הפרסום על פרטי החקירה ועל פרטיו של החשוד שנעצר ושוחרר.

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את משפחת כדורי, אומר בתגובה לשחרור החשוד בפרשה כי "לצערנו החשוד לא נחקר בחקירת שב"כ ועושה רושם שנהגו איתו בכפפות של משי ולא הקשו עליו. התחושה של המשפחה שלא מיצו את ההליך מול החשוד, אך בכל מקרה המשפחה מתפללת שהאמת תצא לאור ושהמשטרה תמשיך לחקור ולברר את הרצח המזוויע של ההורים, בני הזוג כדורי".

החשוד ברצח בביהמ"ש, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עורך דינו של העצור, חלדון נג'ם, אמר ל'כיכר השבת' כי "אנחנו היינו בפני בקשה להארכת מעצר בחמישה ימים נוספים. הרמה הראייתית שהוגשה לבית המשפט מאז הדיון הקודם, היא רמה שלא מספקת להארכת מעצר והיום הוחלט על שחרורו. אנו סבורים כי בית המשפט טעה כשלא שחרר אותו לפני, כי רמת החשד הסביר לא התחזקה מאז הארכת מעצר הראשונה, אני חושב שהוא הושאר במעצר מאז הארכת מעצר השנייה ועד היום בגלל פעולות טכניות שהמשטרה לא קיבלה את התוצאות שלהן, והוא נשאר כבן ערובה עד היום ובגלל זה היום הורה על שחרורו בתנאים".

עורך דינו של העצור, חלדון נג'ם (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לדברי עורך הדין, "הוא נעצר על סמך כך שהוא העובד היחיד הערבי שעובד במקום או ליד המקום. לא היה למשטרה שום ראיה שקושרת אותו לרצח. רק עניין זהותו, זו הסיבה היחידה למעצרו. מבחינה ראייתית אני חושב שהוא בכלל לא קשור לזירת האירוע. מבחינתי הוא נשאר כבן ערובה עד לקבלת התוצאות וזה מאוד הטריד אותנו. גם במהלך החקירה היו הפרות בזכויותיו, לא הוטח בפניו שום חומר שמחזיק את החשד כנגדו. לא הוטח בפניו שום חומר שמתייחס לעבירת הרצח, אלא כל החקירות שהתמשכו היו רק לעניין האם הוא מסתיר מידע או שהוא חושד באדם מסוים שביצע את העבירה".

  • בהכנת הכתבה השתתף חיים גולדברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר