"ישי ורבינא בכיכר"

קרבות דגל התורה באלעד, הדחת מוזס והתאונות החרדיות

קצין אגף התנועה במשטרה מזהיר מפני תאונות הדרכים במגזר החרדי; צורי קריספל במתקפה חריפה על 'דגל' וראש העיר פרוש; אבי מימרן ויעקב ריבלין על הדחת מוזס ומגזין על כושר במגזר החרדי (TV)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - אותה מגישים מדי שבוע ביום חמישי, ישי כהן ואבי רבינא.

אורחים באולפן

פקד קינן גרינשפון, קצין באגף התנועה של משטרת ישראל, מדבר על תאונות הדרכים במגזר החרדי, מסביר מתי מותר לשלוח ילד לבדו לתלמוד תורה ומפרט את הסכנות בכבישי השכונות החרדיות.

יו"ר ש"ס באלעד צוריאל קריספל במתקפה חריפה נגד ראש העיר ישראל פרוש, שולל אפשרות של הצטרפות לקואליציה - גם אם 'דגל התורה' תצטרף, מצהיר כי אין לו אימון בפרוש ולא מאמין שהספרדים יסכימו ל'מפץ חרדי' עם יהדות התורה.

פאנל הפרשנים

עורך חדשות 'בקהילה' יעקב ריבלין ומגיש 'המהדורה המרכזית' ברדיו 'קול חי' אבי מימרן על הדחתו בשידור חי של ח"כ מנחם אליעזר מוזס מ'אגודת ישראל', 'המפץ החרדי' והסכין ש'דגל התורה תקעה לש"ס באלעד - והאם המפלגות החרדיות צריכות לחשוש מהחרדים בליכוד.

כתבת מגזין

כחרדים, גידלו את כולנו על עמל ועבודה קשה. יש סוג של עמל, שעדיין פחות מקובל בקרב הציבור בני התורה. יוחנן בלייך יצא בעקבות אלו שמקפידים לשמור על הכושר, ומספרים כי הדבר אף מסייע להם בלימוד התורה.

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגישים ישי כהן ואבי רבינא את פינת חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר