לאחר השפלת ההנהגה

נציגי 'דגל התורה' באלעד זומנו לבירור עם הח"כים

לאחר ההשפלה שחוותה הנהגת 'דגל התורה', כאשר שניים מנציגי המפלגה בעיריית אלעד תמכו בתקציב - בניגוד לעמדת המפלגה, זומנו חברי המועצה הסוררים ל"בירור" (אקטואליה)

ח"כי 'דגל התורה' (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לאחר ההשפלה שחוותה הנהגת 'דגל התורה', כאשר שניים מנציגי המפלגה במועצת העיר אלעד החליטו לסייע לראש העיר ישראל פרוש - בניגוד לעמדת המפלגה, זומנו חברי המועצה הסוררים ל"בירור", אך בסיום הפגישה לא התקבלה כל החלטה משמעותית.

מלבד שני נציגי המפלגה - משה ברדוגו ואיסר שפירא, שהצביעו בעד תקציב העירייה ובכך סיכלו את "הגוש החוסם" של דגל התורה עם ש"ס, גם יו"ר הסיעה באלעד, אבי שטרן, זומן לבירור.

בהודעה מטעמה של 'דגל התורה' נאמר כי "שלושת חברי המועצה של 'דגל התורה' באלעד נקראו לישיבה דחופה עם חברי הכנסת של 'דגל התורה' לבירור על אופן ההצבעה שלהם אמש במועצת העיר".

עוד נמסר כי "כפי הנראה, תתקיים ישיבה של הח"כים עם ועדת הרבנים של 'דגל התורה' להמשך הבירור".

במהלך ישיבת הבירור ניסו הנציגים להגן על אופן הצבעתם וטענו כי זו ההוראה שקיבלו, הח"כים הודיעו להם כי התהליך כולו ייבדק, כולל מה הוצג לרבנים ומה התרחש לפני קבלת ההחלטה.

לדברי גורמים ב'דגל': "במהלך הפגישה התברר כי חברי המועצה לא העלו את כל הצדדים והמשמעויות בפני גדולי ישראל, ולכן הדברים יתבררו במוסדות המפלגה". עוד הם מבהירים כי "הציר עם ש"ס יימשך הלאה".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', לטענת גורמים ב'דגל התורה' באלעד, הנציגים שהצביעו בניגוד לעמדת מפלגתם, התייעצו תחילה עם ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שהפנה אותם על הגר"ד לנדו שהיה זה שהורה להם להצביע בעד תקציב העירייה.

בש"ס עלו להתקפה נגד 'דגל התורה' בעקבות ההצבעה של נציגי המפלגה וה"בגידה" בהבנות בין הסיעות, אך לא זכו לתגובה מהסיעה הליטאית שבחרה לזמן את הנציגים לשיחת בירור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר