"קרעו אותו"

החוקר של דרעי מדבר: "אובססיה של גורם בפרקליטות"

אבשלום אחרק, חוקר בכיר בלהב 433 ומי שמכונה 'האינסטלטור', היה בצוות החקירה של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי. עם פרישתו הוא מדבר על מאחורי הקלעים (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אבשלום אחרק (צילום: ראובן קסטרו, וואלה!News)

אבשלום אחרק, חוקר בכיר בלהב 433 ומי שמכונה 'האינסטלטור', היה בצוות החקירה של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי. עם פרישתו הוא מדבר על מאחורי הקלעים וטוען כי אומנם דרעי אינו צדיק אך מדובר באובססיה של גורם בפרקליטות.

בראיון לאבי אשכנזי במגזין אתר 'וואלה' אומר אחרק על תיק החקירה נגד דרעי: "התיק הזה היה אובססיה של גורם בפרקליטות שמחפש כותרות ורוצה להתקדם. דרעי הוא לא צדיק, הוא עשה דברים, אבל להגיד שזה תיק שוחד זה רחוק מאוד".

לדבריו: "עשו לו חקירה, קרעו אותו, הפרקליטות עברה על כל מסמך. יש פה עבירות מסים ואחרות, אבל לא שוחד".

בראיון המיוחד ל'וואלה' מגלה אחרק על מחלוקת שהייתה לו מול הפרקליטות בתיק: "דיברתי בנועם עם משה עידן. הוצאתי ממנו הודאה, ואז הגיעו אנשי רשות המסים והפרקליטות, הוציאו צווים ולקחו מהמשרד שלו את כל התיקיות והמסמכים של החברה.

"האיש בא ואמר לי: 'דיברתי איתך, עניתי על הכול, מסרתי הכול. למה לעשות לי את זה? איך אני יכול להמשיך לעבוד? התיקים שלקחתם לא קשורים לפרשת דרעי, זה של לקוחות אחרים'. הלכתי לראש המפלג ואמרתי לה: 'מה, השתגעתם? הבאתי לכם ביצת זהב ואתם שוברים אותה'. בפרקליטות האמינו שהם יחרימו את הקלסרים, יגרמו לו לאבד את העבודה וכך הוא יילחץ וימסור עוד מידע, אבל לא היה צורך בעוד לחץ על האיש".

אבשלום אחרק, שחקר את אריה דרעי ואחיו מומו, הוסיף כי: "אריה הוא שועל פוליטי אבל כישלון עסקי. הוא הרוויח רק 200 אלף שקלים בתשע השנים שעברו מהרגע שיצא מהכלא ועד שנבחר שוב. אחיו שלמה הוא המוח, בחור מבריק, איש חכם מאוד. הוא יודע לעשות עסקים ועשה את אריה אדם עשיר. שאלתי את שלמה: 'למה נתת לאריה שלושה מיליון שקלים?'. הוא אמר לי: 'ביני ובין אריה יש מערכת מיוחדת'. התעקשתי: 'אבל יש לך אחים נוספים'. הוא השיב ישר: 'אתה לא תבין את זה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר