תאונה קטלנית

נתניהו: "כולנו מתפללים לשלום הנפגעים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה השבועית לאסון האוטובוס ואמר: "עודכנתי לפני זמן קצר על התאונה הקשה, כולנו מתפללים לשלום הנפגעים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מארק ישראל סלם / פול, פלאש 90. וידאו: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) לאסון האוטובוס בכביש 443, ובפתח ישיבת הממשלה השבועית אמר: "עודכנתי לפני זמן קצר על התאונה הקשה שהתקיימה בכביש 443. אני מחזק את כוחות הביטחון, החילוץ וההצלה שעוסקים כעת בחילוץ ובטיפול בנפגעים. כולנו מתפללים לשלום הנפגעים".

על הרצח המזעזע של אורי אנסבכר הי"ד אמר נתניהו: "ביום חמישי נרצחה באכזריות נוראה אורי אנסבכר ז"ל. אני מבקש לשבח את כוחות הביטחון שפעלו במהירות מופתית. תוך שעות ספורות הם איתרו ולכדו את הרוצח. במוקדם או במאוחר, במקרה זה במוקדם, ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מי שפוגע בנו ואנחנו באים עמם חשבון.

"בשמי, בשם חברי הממשלה ובשם עם ישראל כולו, אני מבקש להביע את תנחומינו הכנים, היוצאים מעומק הלב, למשפחת אנסבכר ביגונם הכבד".

נתניהו התייחס גם לחוק לקיזוז משכורות מחבלים ואמר: "עד סוף השבוע תושלם עבודת המטה שדרושה למימוש חוק קיזוז משכורות מחבלים. ביום ראשון הבא אני אכנס את הקבינט ואנחנו נעביר את ההחלטה הדרושה לקיזוז הכספים. הכספים יקוזזו, שאיש לא יטיל בכך ספק, ובתחילת השבוע הבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר