בהוראת הרבנים

כנס חירום בשיכון ג': כך תשמרו על הילדים

בשיכון ג' בבני ברק התקיים כנס חירום של רבני השכונה יחד עם ראש העיר אברהם רובינשטיין במטרה לעורר את ההורים לשמירה על נפש הילדים ולהזהירם ממקרים בעייתיים (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הכינוס בבני ברק (באדיבות המצלם)

בשכונת שיכון ג' בבני ברק התקיים אמש (מוצאי שבת) כנס חירום של רבני השכונה יחד עם ראש העיר אברהם רובינשטיין במטרה לעורר את ההורים לשמירה על נפש הילדים ולהזהירם ממקרים בעייתיים שהתרחשו לאחרונה באזור.

היוזמה לכינוס החלה לפני מספר שבועות בפגישה של כמה עסקני וגבאי קהילות בשכונה במעונו של הגאון רבי שריאל רוזנברג, שם העלו את סוגיית בעלי החנויות שמקלקלים ילדים וצעירים חרדים הנכנסים בשעריהן כאשר בחלקם מוכרים מכשירי סלולאר חכמים או מפתים אותם לצפות בסרטונים בעייתיים, מה שגרם לקלקול ולהידרדרות בני נוער ממשפחות חשובות בשכונה וכן העלו מספר מקרים בעייתיים של תקיפת ילדים על ידי אינשי דלא מעלי.

בכינוס שנערך ע"י עיריית בני ברק, המחלקה לילדים ונוער, נאמו הגאון רבי שריאל רזונברג והגאון רבי שלום מאיר וולך שדיברו באריכות אודות החובה של כל הורה לדעת מה קורה עם ילדיו כל הזמן, להיות עירוניים ורגישים לכל דבר שעובר על אחד מן הילדים בבית.

"בעולם של היום ההורה צריך וחייב להיות מחובר לילד ולדעת כל הזמן היכן הוא נמצא ועם מי הוא מסתובב ושלא יתקרב למי שאיננו מכיר", הזהירו הרבנים.

כמו כן דיברו על הערבות בין האברכים על ילדים ובחורים אחרים לעודד ולקרב כל אחד בקהילתו על מנת שיחושו שיש מי ששם לב אליהם כל העת ושלא ירגישו מנותקים מה שגורם לתחילת כל הבעיות

לאחר מכן נשא משא חינוכי הרב משה בלוי, שנתן כלים מעשיים כיצד ליצור חיבור עמוק בין ההורים לילדים ובפרט בגיל ההתבגרות, קשר שלעתים רבות מציל את הבחורים בעצם העובדה שהילדים מרגישים שיש להם עם מי לדבר אף "סודות"...

כמו כן כיבד בהשתתפותו הגאון רבי ישראל מרמרוש שחיזק את באי הכינוס.

מארגני הכנס הודו לעיריית בני ברק בראשות ראש העיר אברהם רובינשטיין ולצוות העירוני שסייע שמעון קשש, סגן מנהל אגף החינוך ומנהל התוכנית 360 לילדים ונוער בעיר וכן לרב חיים וולמן מנהל רכזי הנוער ומוותיקי המטפלים בנוער המתמודד בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר