אילת

ילד בן 4 טבע באמבטיה; המשטרה חוקרת

כוחות הצלה הוזעקו הערב לבית בעיר אילת לאחר שהתקבל דיווח על ילד כבן 4 שטבע באמבטיה • האב טוען כי אם הילד היא זו שהטביעה אותו • המשטרה פתחה בחקירה (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כוחות הצלה הוזעקו הערב (שני) לבית בעיר אילת לאחר שהתקבל דיווח על ילד כבן 4 שטבע באמבטיה. האב טוען כי אם הילד היא זו שהטביעה אותו והמשטרה פתחה בחקירה.

האירוע התרחש ברחוב הספורטאים, כוחות ההצלה ביצעו בילד פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים יוספטל.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל התקבל דיווח אודות פעוט שטבע בביתו באילת ואשר מפונה לבית החולים. חוקרי משטרת ישראל במקום החלו בבדיקות נסיבות האירוע".

אור דורני, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "יחד עם חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו החייאה על הילד שהיה ללא דופק ונשימה. לאחר שחזר דופק ומצבו התייצב הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים יוספטל שבסמוך".

דוברות מד"א: "בשעה 19:27 התקבל דיווח על פעוט מחוסר הכרה בבית באילת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית חולים יוספטל פעוט כבן 4 במצב קשה ויציב".

פראמדיק מד"א אבירן אשכנזי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו פעוט כבן 4 מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וכשייצבנו את מצבו פינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר