משיב מלחמה

נתניהו מאיים: תקיפה איראנית, טעות איומה

בתגובה לאיומים האיראניים שנשמעו בחגיגות יום המהפכה, מזהיר ראה"מ כי הוא לא מתרשם • לדבריו, אם איראן תתקוף בישראל, יהיה זה "יום המהפכה האחרון שהם יחגגו" (ביטחון)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו, מתייחס היום (שני) לאיומים האיראניים שנשמעו היום ובימים האחרונים מפי בכירים במשמרות המהפכה.

בסרטון שפרסם בערוץ היוטיוב, הגיב נתניהו לדברים שהושמעו בחגיגות לציון המהפכה האיראנית - ביניהם איום למחוק את תל אביב וחיפה במקרה שארה"ב תתקוף באיראן. לדבריו, "אני לא מתעלם מהאיומים של המשטר האיראני, אבל אני גם לא מתרשם מהם".

נתניהו הוסיף ואיים: "אם המשטר הזה יעשה את הטעות האיומה, וינסה להחריב את תל אביב וחיפה, זה לא יצליח להם, אבל זה יהיה יום המהפכה האחרון שהם יחגגו. כדאי שהם ייקחו זאת בחשבון".

כזכור, יאדוללה ג'וואני, קצין בכיר וסגן ראש הלשכה הפוליטית של משמרות המהפכה, איים שאם ארה"ב תתקוף בשטחה של איראן, הרי שזו האחרונה תגיב במתקפה על ערי ישראל ותהרוס כליל את תל אביב וחיפה.

"לארצות הברית אין אומץ לירות אפילו כדור אחד נגדינו, למרות כל הנכסים הצבאיים שלה, אבל במידה והם כן יתקפו אותנו אנחנו נמחק את תל אביב וחיפה", אמר.

במסגרת החגיגות, יצאו מאות אלפים לרחובות איראן, ורבים אף הניפו את דגלי איראן וקראו "מוות לישראל", "מוות לאמריקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר