המאמצים לאיחוד

רפי פרץ: ביבי יכול לצרף אליו את מרזל ובן גביר

יו"ר 'הבית היהודי' רפי פרץ עקץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו והזמין אותו לצרף ל'ליכוד' את 'עוצמה יהודית' של איתמר בן גביר וברוך מרזל: אנחנו עסוקים באיחוד עם סמוטריץ' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
רפי פרץ (צילום: הבית היהודי)

יו"ר 'הבית היהודי' רפי פרץ עוקץ הבוקר (שלישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו הדוחף לאיחוד כולל במפלגות הימין.

פרץ נשאל, בכנס ירושלים של 'בשבע', על הניסיון של רה"מ לצרף את 'עוצמה יהודית' לאיחוד הימין ואמר: "הוא יכול לחבר אותם אליו, אין לנו שום בעיה עם זה. אני ממוקד בחבירה לאיחוד הלאומי ואחר כך נפתח את השורות"

פרץ נשאל באיזה תפקיד הוא רוצה בממשלה: "שירתתי הרבה שנים כראש מכינה ובצבא, חינכתי ושלחתי הרבה מאוד חיילים לצבא. אני חושב שבממשלה הבאה תהיה לי איזשהי תרומה מיוחדת כשר חינוך".

על המו"מ המתקדם עם 'האיחוד הלאומי' אמר: "אני רואה את בצלאל סמוטריץ' כידיד כאח, פרלמנטר מעולה. תרומתו גדולה. נלך ביחד. המשא ומתן מתקדם - לא יכולה להיות אפשרות אחרת - רק ללכת יחד המשימה הראשונה שלי היא לחבור וללכת יחד עם האיחוד הלאומי. הכי מהר שאפשר".

פרץ, ששימש בתפקיד הרב הצבאי הראשי, התייחס לתקופת העקירה וסיפר כי פנה בזמנו לרמטכ"ל גבי אשכנזי וביקש ממנו לא לערב יותר את צבא הגנה לישראל במשימות כאלה, "נכנסתי אליו ואמרתי לו אל תשים את הצבא בפרונט. תן את המשימה לאחרים. הצבא זה כור ההיתוך שלנו - זו הנשמה הפנימית של העם הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר