האפליה של הקיצוניים

מלחמות הצניעות: הנשים בתמונות - רוססו, החרדית - לא

מודעות שפורסמו בכביש רמות על אירועים בשכונה, זכו לביקורם של הקיצוניים, שריססו בספריי שחור את פניהן של אורלי וילנאי ואמילי עמרוסי, אך השאירו את פניה של הניה שוחט, החרדית. צפו (בארץ)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עיר הקודש ירושלים ידעה ועודנה יודעת מאבקים רבים נגד מודעות פרסום ושלטי חוצות עם תמונות נשים, שמתפרסמים ברחבי העיר, הן על גבי לוחות המודעות והן על גבי האוטובוסים.

לעתים, הקיצוניים הנאבקים נגד פרסום תמונות נשים, מצליחים לתלוש או לקרוע את המודעות ה"בעייתיות", ולעתים, הם מסתפקים בריסוס עם ספריי שחור על פניהן של הנשים.

אלא שמתברר כי אצל הקיצוניים החלו לנהוג באפלייה, לאחר שבשלטים שפורסמו בשכונת רמות על שורת אירועים הנערכים בשכונה, הן לציבור החרדי והן לציבור החילוני, רוססו רק פניהן של הנשים שאינן חרדיות.

מדובר בשלטים שפורסמו לאורך כביש רמות, על אירועים שייערכו בחודשים הקרובים בשכונה, בין היתר עם עמית סגל, אורלי וילנאי, אמילי עמרוסי והניה שוחט.

תמונותיהן של הנשים שאינן חרדיות בשלטים - אורלי וילנאי, אמילי אמרוסי ומאיה רוזמן - רוססו בשחור, כנראה על ידי הקיצוניים, אך תמונתה של האישה החרדית, הניה שוחט - לא רוססה, ופניה הושארו כשהן מתנוססות על גבי המודעות.

עד כה, היה ידוע בירושלים כי מבחינת הקנאים הקיצוניים, כל תמונת אישה - בעייתית, לא משנה מי היא, אך כעת, לראשונה, ישנה הפרדה בין הנשים שרוססו, לבין האישה החרדית, שלא רוססה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר