ייעוץ רפואי

מעבר דרמטי: הרב שמעון רגוביי עוזב את 'עזר מציון'

הרב שמעון רגוביי, בעל ותק רב בתחום הייעוץ הרפואי, ישמש מנהל המחלקה הרפואית של ארגון 'למענכם', לצד הרב יוסי ערבליך • "מעמודי התווך של עולם הייעוץ הרפואי" (ברנז'ה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ח' באדר א' תשע"ט | 13.02.19
רגובי וערבליך (צילום: ב.ח.)

תזוזות בענף הייעוץ הרפואי: הרב שמעון רגובי, יועץ רפואי בעל ותק רב, עובר מ'עזר מציון' לארגון 'למענכם'.

רגובי, המוכר מפעילותו רבת השנים בתחום בארגונים שונים ואשר ניהל עד כה את המחלקה לייעוץ והכוונה רפואית של 'עזר מציון', יעבור לנהל את המחלקה למידענות רפואית של 'למענכם', לצידו של יו"ר הארגון הרב יוסי ערבליך.

בהודעה ששלח ערבליך למתנדבי ארגונו, כתב: "מתנדבים יקרים שלום וברכה. כפי שהבטחנו, 'למענכם' ממשיכה לצעוד ולהצעיד קדימה את מערך הייעוץ הרפואי, ובשעטו"מ אנו מצרפים לצוות כוח גדול וחזק מאוד".

"ברוכים הבאים לרב שמעון רגובי, מעמודי התווך של עולם הייעוץ הרפואי ומי שניהל במשך עשרות שנים מחלקות ייעוץ רפואיות".

"הרב רגובי ינהל עמי את המחלקה הרפואית, ויהיה אחראי ישיר על צוות היועצים. בעזרת ה' ובעזרתו של הרב רגובי, המחלקה הזו עתידה להיות המקצועית ביותר ובעלת תודעת שירות גבוהה לתועלת המטופלים. אנו שמחים בצירופו של הרב שמﬠון רגובי ל'למענכם', ומאחלים לו הצלחה גדולה!", נכתב בהודעה.

העזיבה של רגובי מ'עזר מציון' מצטרפת לזו של מאיר קווין, שהקים את מערך הענק 'מחוברים לחיים' ב'עזר מציון' וערק משורות הארגון בשנה שעברה.

ב'עזר מציון' הפיצו הודעת תגובה, שפורסמה בקרב העובדים: "ﬠובדים יקרים, הרינו להביא לידיﬠתכם כי הרב שמﬠון רגובי, היוﬠץ הרפואי של 'ﬠזר מציון', ﬠוזב את ﬠבודתו בארגון. המחלקה לייﬠוץ והכוונה רפואיים ממשיכה לפﬠול כרגיל, ומקבלת את פניות הציבור הרחב.

"'ﬠזר מציון' מודה לרב שמﬠון רגובי ﬠל שנות הפﬠילות והﬠשייה, ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו. הנהלת 'ﬠזר מציון'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר