בן גביר מאשים

"פייסבוק מנסה להטות את תוצאות הבחירות"

הדף של מפלגת 'עוצמה לישראל' הושבת באופן פתאומי וללא הודעה מוקדמת • במפלגה מבטיחים: נפנה ליו"ר ועדת הבחירות מלצר: "מתנכלים אלינו בגלל בנצי גופשטיין" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראשי 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר, בנצי גופשטיין ומיכאל בן ארי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

סתימת פיות? המפלגה שמזוהה כסמן הכי ימני מבין הרשימות המתמודדות לכנסת, סובלת לטענתה, מהצקות חוזרות ונשנות של פייסבוק.

לפי אנשי סיעת 'עוצמה יהודית', "עמוד המפלגה הושבת באופן פתאומי, זאת ללא כל נימוק מה היה הגורם לכך".

יצויין, כי מי שמשמש כיום כראש מטה הבחירות של 'עוצמה יהודית', איש הימין בנצי גופשטיין, מנהל בחודשים האחרונים מאבק נגד הנהלת פייסבוק, על סגירת הדף הפרטי שלו, מאבק המתנהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

בהתאם לכך, גורמים ב'עוצמה יהודית', מעריכים כי מעורבתו של גופשטיין בניהול המפלגה, היא כנראה אחת הסיבות המרכזיות להשבתת דף המפלגה מצידה של פייסבוק כאקט של 'חיסול חשבונות'.

ב'עוצמה יהודית' לא מתכוונים לוותר, והודיעו כי יפנו ליו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, בדרישה להתערב בפרשה ולהורות לפייסבוק להשיב את הדף לפעילות.

עו"ד איתמר בן גביר, מראשי המפלגה, אומר כי "בעוד פייסבוק מאפשרת לגורמי טרור להסית באופן חופשי לרצח יהודים, היא סותמת פיות ודורסת את חופש הביטוי של מפלגה ציונית המתמודדת בבחירות לכנסת, ובכך מתערבת התערבות בוטה בקמפיין המפלגה ומנסה להטות את תוצאות הבחירות. אנו מתכוונים לפנות בימים הקרובים לשופט מלצר בבקשה שיורה לפייסבוק לחדול מסתימת הפיות בה נוהגת לאלתר, ולהשיב את הדף לפעילותו השוטפת".

תגובת פייסבוק לא התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר