ההקלטות מהאסון

"יואו אתה לא מאמין, האוטובוס התהפך, כולו דם" • האזינו

שלושה ימים לאחר האסון הכבד בהתהפכות האוטובוס בו נהרגו תושבות מודיעין עילית רחל חיה גוטמן ורוחמה ריזל רוזן ע"ה, 'כיכר השבת' חושף הקלטות שנערכו כמה שניות לאחר ההתהפכות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

שלושה ימים לאחר האסון הכבד בהתהפכות האוטובוס בו נהרגו תושבות מודיעין עילית רחל חיה גוטמן ורוחמה ריזל רוזן ע"ה, לידי 'כיכר השבת' הגיעו הקלטות מרגעי ההיסטריה שניות לאחר התהפכות האוטובוס.

אלו היו רגעים שעוד לא נודעה עוצמתו וגודלו של האסון, שהביא להרוגות ולפצועים קשה. מ. אחד הנוסעים, בחור ישיבה שהיה בדרך לישיבתו מקרית ספר לירושלים וישב במושב האחורי של האוטובוס ניצל וספג חבלות יבשות בלבד.

כך נשמעו הרגעים הדרמטיים: מ. בהודעת ווטסאפ בהולה לחברו רגע אחרי התהפכות האוטובוס: "יואוו אתה לא מאמין! האוטובוס פה התהפך. בניהו (חברו של מ.) כולו דם. אחי אני לא מבין מה הולך פה".

תמונה בלעדית: האוטובוס כמה שניות לאחר ההתהפכות

בהודעה נוספת נשמע מ. מסביר בהיסטריה על מצב חברו שישב לצדו: "יש לו מלא חבלות בפנים. שאלתי אותו, הוא אמר שהוא יהיה בסדר. יש פה שתי אנשים לכודים מתחת לאוטובוס עוד לא הוציאו אותם".

חברו נפצע באורח בינוני ומאושפז עדיין ביית החולים עם חבלות וחתכים עמוקים בכל חלקי גופו. שמו לתפילה: בניהו בן ענת.

אמש (שלישי) פורסם, כי נהג האוטובוס הורשע בעבר בעשרות עבירות תנועה. הנהג, שכפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת' נחקר אתמול בחשד לגרימת מוות ברשלנות ורישיונו נשלל ל-90 יום, הורשע על פי הפרסום של רועי ינובסקי, 29 פעמים ואף נהג בזמן שלילה על תנאי - אך לא דיווח על כך לחברת התחבורה 'קווים' שבה הועסק.

בשנת 2015 הורשע הנהג לאחר שחצה קו הפרדה רצוף וביצע עקיפה מסוכנת, ועל שבמקרה אחר לא חגר חגורת בטיחות. במסגרת הסדר טיעון שהושג, קיבל הנהג הקלה בעונש, ונגזרו עליו שלושה חודשי שלילה על תנאי למשך שלוש שנים לצד קנס כספי.

מכיון שאת העבירות ביצע נהג האוטובוס בעודו נוסע ברכבו הפרטי, ב'קווים' לא ידעו על ההרשעה. מתברר כי הנהג הועסק בחברה במשך שלוש שנים בזמן שלילה על תנאי, מבלי ידיעת החברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר