לאישור הרשימה

בשבוע הבא: 'המועצת' של 'דגל התורה' תתכנס

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין החל בסבב ביקורים אצל גדולי הדור במטרה להזמינם לכינוס 'מועצת גדלי התורה' שיתקיים בשבוע הבא בכדי לאשר את רשימת המפלגה (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
רובינשטיין אצל גדולי ישראל (באדיבות המצלם)

ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין המשמש בכובעו הנוסף כמזכיר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' החל אמש (רביעי) בסבב ביקורים אצל גדולי הדור וחברי 'המועצת' במטרה להזמינם לכינוס 'מועצת גדלי התורה' שיתקיים בשבוע הבא.

מאז אמש ביקר רובינשטיין במעונם של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין וכן שוחח עם ראשי הישיבות הגרב"מ אזרחי, הגרב"ד פוברסקי, הגר"ד כהן, הגרמ"ה הירש והגרמ"י שלזינגר.

רובינשטיין אצל הגר"ח קנייבסקי

על פי המתוכנן כעת, בכינוס 'המועצת' צפויים גדולי הדור לאשר את רשימת הנציגים שיבחרו לייצג את סיעת 'דגל התורה' בכנסת ה-19 וכן יקראו לחזק את רשימת 'יהדות התורה' ולפעול להצלחתה.

לדברי גורמים בכירים ב'דגל התורה' , "סדר הרשימה כפי שהוא כיום לא צפוי להשתנות וככל הנראה אחרי חברי הכנסת משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר, במקום הרביעי יוצב יצחק פינדרוס, המקורב לגדולי ישראל".

רובינשטיין אצל הגר"ג אדלשטיין

אמש הגיעו חברי ועדת הרבנים של התנועה, הגר"נ זוכובסקי והגר"י אפרתי יחד עם היו"ר ח"כ משה גפני להתייעצות במעונם של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין וקיבלו את הסכמתם לרשימה המסתמנת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר