אליטוב Vs קוק

ח"כית חרדית ראשונה; עימות סוער באולפן

עורך עיתון 'משפחה' יוסי אליטוב ועורך עיתון 'בקהילה' שלמה קוק התעמתו באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' סביב ההכרזה על ח"כית חרדית ראשונה ומה כוחה האמיתי של ש"ס. צפו (חדשות)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

עורך עיתון 'משפחה' יוסי אליטוב ועורך עיתון 'בקהילה' שלמה קוק התארחו באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' והתעמתו על האשה החרדית הראשונה שעושה את דרכה לכנסת במפלגת 'חוסן לישראל' בראשות בני גנץ, האם צריך לסלוח לאלי ישי ולצרפו לש"ס? ומה מצבה האמיתי של תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי.

מתוך פאנל העורכים:

• עומר ינקלביץ ברשימת 'חוסן לישראל' לכנסת

קוק: "השאלה פה מי הוא חרדית באמת? האם מי שכפוף לדעת תורה, מה שאנחנו חושבים, או מי שמגדיר את עצמו חרדי - הוא חרדי. עומר היא אשה שחוללה מהפכה בתרבות החרדית, בלי לוותר על קוצו של י', מתייעצת עם רבנים".

אליטוב: "אני פחות מתלהב משלומי. השאלה היא לא מי הגברת ינקלביץ, מי שמבקש ולקחת מותג חרדי ולהכניס פנימה, הוא מבקש לעשות בה שימוש ציני. זה לא משנה מה היא תגיד, השימוש יעשה בה. יתנו לה קצת כבוד, שררה, ואחרי כמה שנים יזרקו אותה".

אליטוב: "יש במהלך הזה סוג של פריצת גדר, הייתי מאוד שמח מי הגדול בישראל שהתיר לה להיות קישוט במפלגה שהיא על גבול האנטי דתי".

קוק: "עומר ינקלביץ היא הדבר הכי טוב שיכול לקרוא לציבור החרדי, אם גנץ החליט לשלב חרדי ברשימה - היא הכי טובה. העמדות שלה היא חיוביות, אני לא מקנא בה, יהיה לה קשה".

אליטוב: "הן סוג של חרדיות לא חדשות, אבל חרדיות שהן יכולות לעשות שירות לציבור החרדי, גדולי ישראל לא יתמכו בהן. צריך להפריד בין השוליים לבין נשים שומרות תורה ומצוות".

אליטוב: "צריך להוריד את מפלס ההתלהבות. אני לא רוצה לתת שום לגיטימציה לאף פריצת גדר. אני רוצה לשמוע מי הרב שהתיר. היה לי יותר קל לשמוע שגנץ לקח את דב ליפמן ולא אשה חרדית, זו לא פריצת גדר". עדיף דמות ליצן ולא אשה שתוביל קו .

בהמשך השידור עסקו העורכים בשאלה האם צריך לצרף את ישי לש"ס ומה כוחה האמיתי של ש"ס בראשות אריה דרעי?

צפו בפאנל המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר