בחצר הסמינר

נערה חרדית נפצעה ממוט ברזל שנפל על ראשה

נערה חרדית כבת 16, תלמידת סמינר, נפצעה באורח קשה בעת ששהתה בחצר הסמינר, לאחר שמוט ברזל נפל על ראשה מאתר בנייה סמוך. היא מורדמת ומונשמת (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט' באדר א' תשע"ט | 14.02.19
(צילום: חיים גודלברג, כיכר השבת)

נערה חרדית כבת 16, תלמידת סמינר, נפצעה בצהריים (חמישי) באורח בינוני בעת ששהתה בחצר הסמינר, לאחר שמוט ברזל נפל על ראשה מאתר בנייה סמוך.

הנערה, תהילה בן זינו, טופלה על ידי חובשי 'איחוד הצלה' ומד"א כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלה בראש, ולאחר מכן פונתה במצב בינוני לבית החולים.

בשלב זה עיכבו חוקרי המשטרה מספר אנשים בהם מנהל העבודה של אתר הבניה.

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר כי "אל יחידת הטראומה פונתה נערה בת 15 אשר נחבלה ממוט ברזל בראשה. מצבה קשה, מונשמת ומורדמת".

הציבור נקרא להתפלל עבור הנערה תהילה בת יעל לרפואה שלימה בתו שאר חולי ישראל.

זירת האירוע (צילום: דוברות מד"א)
(צילום: דוברות המשטרה)

רמי דוייב חובש באיחוד הצלה סיפר: "הנערה שהתה בחצר הסמינר ונפל עליה מוט ברזל מאתר בניה שבסמוך. יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לה סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהיא סובלת מחבלות ופציעות בראשה".

חובש בכיר במד"א ישי לוי סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את הנערה שוכבת בתוך מבנה כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש מדממת. מיד התחלתי בטיפול הרפואי שכלל עצירת דימום והיא פונתה במהירות לבי"ח בניידת טיפול נמרץ כשמצבה בינוני ויציב. נערה נוספת שכלל הנראה הייתה עדה לאירוע התעלפה וטופלה על ידנו במקום".

זירת האירוע (צילום: נתן קניג, זק"א)

מהמשטרה נמסר כי "לפני מספר דקות הוזעקו שוטרים לרחוב דוד ילין בעקבות דיווח על מוט ברזל שככל הנראה נפל ופגע בראשה של נערה, כתוצאה מכך היא פונתה במצב בינוני ע"י גורמי הרפואה".

עוד נמסר כי "כוחות משטרת ישראל בהם חוקרים ואנשי המז"פ נמצאים במקום ופתחו בחקירה. האירוע התרחש בתוך שטח בית הספר, ובמהלכו נפל מוט ברזל ככל הנראה מגובה באתר בניה סמוך ופגע בראשה של אחת התלמידות שפונתה כאמור במצב בינוני. בשלב זה עיכבו חוקרי המשטרה מספר אנשים בהם מנהל העבודה של אתר הבניה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר