משפחות יקרות, אל תחמיצו:

ארגון "צלילים למרפא" במסיבת השנה לחולי הסרטן ובני משפחותיהם

ארגון 'צלילים למרפא' אשר הוקם לפני כ-3 שנים ומונה כ- 30 מתנדבים, עורך את המסיבה השנתית לחולים ומשפחותיהם ב'אולמי בית ישראל' בירושלים במוצ"ש הקרוב (חרדים, שיווקי)

המתנדבים באחת המסיבות של ארגון צלילים למרפא (צילום: יח"צ)

השעה 17:00 אחה"צ. במחלקה האונקולגית בביה"ח שניידר שבפתח תקווה, חיים, עלם חמודות בן 12 שוכב במיטתו. רק לפני כשבוע נתבשר כי הוא חולה במחלת הנוראה. הוא איננו משער בנפשו את גודל החדשות הרעות ואיך הן עלולות לשנות את כל מסלול חייו מקצה לקצה.

בעוד הוא נאנק מכאבים, דלת חדרו נפתחת, על הסף עומד מתנדב עם חיוך רחב על פניו מהארגון "צלילים למרפא", ארגון שהחליט לעשות כל שביכולתו כדי להשכיח מחיים ושכמותו את המחלת, ולו לרגעים בודדים.

כאלו הם המתנדבים של "צלילים למרפא" חדורי מטרה הם אינם מהססים לבקר במחלקות החשוכות ביותר, ומקדישים את מלוא זמנם לאותם חולים דוויי נפש.

וכאשר מגיעים אותם מלאכים, ופתאום רואים איך חיוך גדול ממלא את שפתות הילדים - יודעים ב"צלילים למרפא" כי הם חייבים להתמיד וביתר שאת, ולעזור לחולים במקביל לעזרה הפיזית הרפואית, גם לרומם את רוחם במאבק הבלתי נגמר.

מנהלי המחלקות בבתי החולים השונים הינם תומכים נלהבים של הארגון ומציינים באזני המשפחות כי אכן חל שינוי לטובה במצבם הבריאותי של אותם חולים בתום ביקור שכזה.

ארגון צלילים למרפא הוקם לפני כשלוש שנים ע"י מנהלת הארגון גב' אתי פיגה והוא מונה כ- 30 מתנדבים אשר עוברים בבתי החולים ומגיעים אף לבתי המשפחות. זהו הארגון היחיד שתומך במשפחות גם ל"ע אחרי שהחולה עבר לעולם שכולו טוב במתן עזרה וסיוע וכתף חמה לכל ענן שמצטרך.

לצד הפעילות היומיומית בתמיכה במשפחות ובחולים עצמם, עורך ארגון "צלילים למרפא" מדי פעם, מסיבה מרוכזת הנושאת אופי יוצא דופן ומזמינה לבוא בשעריה את כל מי שרוצה לקבל זריקת עידוד ומנת יתר של שמחה שתתן לו כח להמשיך במאבק היומיומי.

במוצש"ק הקרוב, פרשת תצווה, י"א באדר א', 16.02.19, יקיים הארגון אירוע רב משתתפים, מסיבת "פורים קטן", המיועדת למשפחות החולים וילדיהם, באולמי "בית ישראל", ברח' עזרת תורה, ירושלים, בהפקה מיוחדת עם גדולי הזמר החסידי, אשר באים בהתנדבות מלאה ובלב חפץ מתוך תחושת שליחות ביודעם עד כמה מביאים הם בשורה לאותם חולים.

יצויין, כי משפנה הארגון להנהלת מרכז האירועים "בית ישראל" כדי שיארחו את המסיבה המיוחדת, הם נענו ברוחב לב, ואף יצאו מגדרם, הכל כדי לשמח ולשמוח עם הילדים והמשפחות.

אז אם אתם מכירים משפחה שכזו, או אם בקרב משפחתכם מתמודדים עם הקושי והכאב, זהו בדיוק הזמן והמקום להגיע לאירוע המיוחד לשמוח ולשמח.

בתוכנית:

דברי ברכה וחיזוק מפי הרב הראשי, הרב דוד לאו שליט"א

על הניהול המוזיקלי בני לאופר ותזמורתו

בליווי מקהלת מלכות

במהלך הערב יגיעו לשמח הזמרים: יואלי קליין, שרוליק קלצקין ואמן הרגש - אלי דויטש.

ובתכנית האומנותית - תוכנית קליקרים מקפיצה.

כמובן הערב ילווה בכיבוד ושתיה עם המון שמחה והפתעות שאסור לגלות...

מצפים לראותכם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר