סיפור מרגש

בני ברק: השיטור העירוני עזר למשפחה שביתה נשרף

שריפה שפרצה בדרית מגורים בבני ברק, כילתה הכל וגרמה נזק רב רכוש. בהוראת ראש העיר רובינשטיין, השיטור העירוני התגייס כדי לסייע והעמיד את הדירה - על תילה. צפו (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

אירוע מרגש במיוחד התרחש אמש (רביעי) בבני ברק. לפני כשבוע, התרחשה שריפה בדירת מגורים בשכונת פרדס כץ בעיר, כאשר למרבה הנס, הנזק היה רק ברכוש ללא פגיעה בנפש, אך עדיין הנזק היה עצום לאחר שהדליקה כילתה את הדירה של המשפחה לה עשרה ילדים.

ידידי המשפחה החליטו להירתם לעזרה והמקרה הנורא הגיע אל אוזניו של ראש העיר אברהם רובינשטיין ששמע את הדברים והחליט להכנס לעובי הקורה.

רובינשטיין מינה את עוזרו גודי סילמן לטפל במקרה והלה פעל לגייס הן את הפיקוח העירוני בראשות רב פקד שלומי מלכה והן את ארגוני החסד, לסייע.

היה זה מרגש לראות את הפקחים מגיעים לדירה ומקלפים את הקירות השחורים ומסיידים הכל מחדש כשבמקביל הם גייסו אלפי שקלים על מנת לרכוש מיטות ומשחקים כמו גם ציוד ומוצרי חשמל לדירה ושיפוצה מהחל ועד כלה.

"הפקחים הוזילו מכיסם ופעלו בהתנדבות ובמסירות ללא לאות עד שהמלאכה הושלמה", סיפרו בני המשפחה.

אתמול בשעות הערב הגיע ראש העיר יחד עם הפקחים אל הדירה המשופצת והמחודשת כאשר אב המשפחה הודה לו כמו גם לעובדים המסורים שפעלו במשך השבוע בהתנדבות מלאה והעמידו את הבית השרוף על תילו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר