סיכום שבוע

אלו חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת'

מאות כתבות עולות מידי שבוע ב'כיכר השבת', מידי סופ"ש 'ישי ורבינא' מגישים את חמש הכתבות שאתם, גולשי 'כיכר', אהבתם יותר מכל • צפו (ברנז'ה)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

מידי שבוע, ישי כהן ואבי רבינא מגישים את חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת', הכתבות שאתם - גולשי 'כיכר' - אהבתם יותר מכל.

במקום החמישי:

כשהוא נושק לגיל 100, צעד זקן ראשי הישיבות לארמון וסטמינסטר, שם נועד יחד עם רבנים נוספים לפגישה היסטורית עם שר החינוך הבריטי.

במקום הרביעי:

האדמו"ר מגור שב השבוע לארץ ואנחנו פרסמנו תיעוד נדיר במיוחד, 45 דקות של האדמו"ר מגור שלראשונה נשא דברים בקולו.

במקום השלישי:

קיצונים שהגיעו להציק לרב ברוך סולבייצ'יק בביתו ברחוב צפניה בירושלים, הופתעו כאשר אלמונים - רכובים על אופנועים - התפרצו לעברם והכו אותם. התיעוד הבלעדי של התקיפה פורסם ב'כיכר השבת'.

במקום השני:

ביום חמישי בבוקר יצאה אורי אנסבכר ע"ה ליער עין יעל, במקביל, ערפאת ארפאעיה יצא מביתו בחברון עם סכין. ביער, הוא פגש באורי - ושם רצח אותה באכזריות - על רקע לאומני. הכתבה שתיארה את השעות האחרונות של אורי אנסבכר הגיעה, כאמור, למקום השני.

ובמקום הראשון:

אסון התהפכות האוטובוס ממודיעין עילית לירושלים, העסיק אותנו רבות השבוע, גם בתוכנית הזו, עשרות כתבות ותיעודים סיקרו מכל זווית אפשרית את האסון הקשה, אך רגע אחד, מרגש במיוחד, שבר את כולנו - ההספד של האלמן הטרי שנפרד מרעייתו בפעם האחרונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר