נפילת המוט

המשטרה ביקשה הארכת מעצר לשני חשודים בפציעת הנערה

בית המשפט שחרר למאסר בית בתנאים מגבילים שני חשודים שנעצרו אתמול לאחר נפילת המוט על הנערה החרדית ופציעתה הקשה בעקבות כך. מצבה עדיין מוגדר קשה (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אחד המעוכבים בזירה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הבוקר (שישי), הובאו בפני בית המשפט 2 מהחשודים בשנות ה 20 לחייהם, לדיון בדבר הארכת מעצרם אך בית המשפט החליט להורות על שחרורם למעצר בית בתנאים מגבילים. בינתיים השחרור עוכב ולמשטרה ניתנת הזכות להודיע עד לשעה 12:30 אם ברצונה להגיש ערער על ההחלטה.

השופט קבע כי אמנם יש חשד סביר למעורבות של השניים באירוע בשל העובדה שעזבו את המקום זמן קצר לאחר האירוע אך עדיין הוא סבור כי אין זה מספיק כדי להורות על הארכת מעצרם.

עורך הדין סואעד שייצג את העצורים

כזכור, נערה חרדית כבת 16, תלמידת סמינר, נפצעה אתמול בצהריים (חמישי) באורח בינוני בעת ששהתה בחצר הסמינר, לאחר שמוט ברזל נפל על ראשה מאתר בנייה סמוך.

הנערה, טופלה על ידי חובשי 'איחוד הצלה' ומד"א כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלה בראש, ולאחר מכן פונתה במצב בינוני לבית החולים.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר אמש: "הנערה שנפצעה היום בבית הספר סובלת מחבלת ראש קשה. היא נותחה בשעות האחרונות על ידי צוות נוירוכירורגים בהדסה עין כרם. מונשמת ומורדמת ומצבה מוגדר קשה".

בעקבות האירוע, חוקרים ואנשי המז"פ של המשטרה פתחו בחקירה שבמהלכה מיד עוכבו ונעצרו מעל 10 חשודים שמעצר שניים מהם כאמור ביקשה המשטרה להאריך.

הציבור נקרא להתפלל עבור הנערה תהילה בת יעל לרפואה שלימה בתו שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר