הזוי: למה צריך ללעוס מסטיק לאחר לילה של שינה גרועה

השעה 16:00. אתם נמצאים בשלהי יום העבודה, אך חשים כי האנרגיה, ממכם והלאה. יש עוד כמה דברים קטנים להשלים בטרם תלכו הביתה. לא תאמינו מה יועיל לכם להחזיק עוד שעה: מסטיק מנטה (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

יום ראשון הוא הקשה ביותר בשבוע. כולנו נסכים על כך.

עודף שעות השינה בשבת גורמות לכם להתהפך במיטה בלילה ומקשה עליכם להירדם. הבוקר מגיע, העייפות מאיימת להשבית והאנרגיות - מאיתכם והלאה. בין אם אתם לא חובבים מושבעים של קפה ובין אם כבר לגמתם שלוש כוסות ואתם עדיין מוצאים את עצמכם בוהים בחלל וחולמים בהקיץ, הנה אלטרנטיבה שמגבירה אנרגיה: ללעוס מסטיק מנטה.

הטיפ המוזר הזה מומלץ בספר "אנרגיה בחמש דקות" מאת איזדורה באום, המציע יותר מ-200 פעילויות להוסיף קצת מרץ ליום שלכם. ב"פעילויות", מתברר, שריענון נשימה עושה את העבודה.

לפי מחקר מאוניברסיטת קובנטרי, מסטיק ממריץ את מערכת העצבים האוטונומית, אשר מגבירה את הערנות. לעיסה גם מגבירה את זרימת הדם למוח, מה שעלול להעיר אתכם.

אבל לפני שאתם מצטיידים בכמה שקלים ואצים לקיוסק לרכוש חפיסת מסטיקים של פירות ריחניים, שקלו להוסיף רעננות בדמות מנטה. לדברי באום, מסטיק מנטה יעיל במיוחד, שכן "מחקרים מראים כי ריח המנטה יכול לשפר את מצב הרוח ואת האנרגיה, כמו גם להביא תחושה של בהירות מנטלית ומיקוד".

אוקיי, כבר ידענו שמסטיק יעיל לבריאות הפה ולמערכת העיכול. רבות דובר על כך. אך אנו מהמרים שעל זה לא חשבתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר