"סבלתי נורא"

תיק השוחד נגד בכיר ש"ס בראשל"צ - נסגר

לאחר מספר שנים במהלכן הוכפש יו"ר ש"ס בראשון לציון, אריה כהן, בשלל פרסומים אודות חשדות פליליים נגדו שנחקרו במשטרה, הגיעה ההודעה המיוחלת: התיק נגדך נסגר (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה כהן (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

כארבע שנים אחרי שנעצר ונחקר ביחידת להב 433 בלוד בחשד לשוחד ועבירות שחיתות חמורות, פרקליטות המדינה הודיעה היום (ראשון) כי תיק החקירה נגד סגן ראש עיריית ראשון לציון אריה כהן, יו"ר ש"ס בעיר, נסגר מחוסר אשמה.

כזכור, המשטרה המליצה להעמידו לדין. בהודעת המשטרה לפני עשרה חודשים נאמר כי נמצאה תשתית ראייתי בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי עובד ציבור ורישום כוזב במסמכי תאגיד.

כאמור, הבוקר קיבל כהן את הבשורה על סגירת התיק. לדברי כהן: "חקירה שנפתחה בקול רעש גדול עם כותרות מפוצצות בעיתונים ובאתרי האינטרנט נסגרה מחוסר אשמה בקול ענות חלושה".

ההודעה המשטרתית (צילום מסך)

לדבריו, "אין מילים שיכולות לתאר את הסבל הנורא שעברו בני משפחתי, 4 שנים של חקירות, כתבות ענק בעיתונים והפצת לשון הרע, דברי שקר ורכילות בכל פלטפורמה אפשרית".

"לצערי הגורמים הפוליטיים שעומדים מאחרי פתיחת החקירה לא היססו להשתמש בדבר החקירה כדי להתנגח בי במהלך הבחירות האחרונות, הם הציגו אותי כגנב ומושחת, קראו להחליף אותי והפיצו שנאה נגדי בקרב רבים מתושבי העיר. על כבודי אני מוחל, אך על כבוד משפחתי וכבוד הציבור שאני מייצג איני יכול למחול".

אריה כהן פנה לציבור ואמר: "לכל הציבור אני קורא בתחינה: אנא, הימנעו מהפצת לשון הרע ורכילויות על אדם כזה או אחר גם אם נפתחת נגדו חקירה וגם אם לכאורה הדברים נכתבים בעיתונים. לכל אדם עומדת חזקת החפות ואין היתר לאף אדם לדבר סרה באדם אחר רק בגלל חשדות שמופנים נגדו".

את דבריו סיים בהודאה: "אני מודה לבורא עולם, לחברי ולמשפחתי הקרובה שעמדו לצידי ברגעים המורכבים, לעו"ד עופר רשו על הסיוע המשפטי שבא מהלב ולרשויות החוק שהגיעו ביושרה לחקר האמת והגיעו למסקנה שאמרתי בהתחלה: אין כלום, כי לא היה כלום!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר